בני ברק קידום אתרים

אז מהם שירותי קידום אתרים הכי טוב בשבילך?

להשוות את היתרונות של זול SEO השירותים האלו עלויות שירותי קידום אתרים ב בני ברק התואמים התוצר. הלאומי של כמה מדינות קטנות, כאשר משווים מה שניהם מספקים, היתרונות של שירותי קידום אתרים סבירים על המגרש ברמת – הלקוח רק משלם פחות עבור השירותים.

מחפשים חברה המספקת את דירוג הדף עבור הביטויים מילת מפתח שש, בקנה מידה תקציב. חפשו לקוחות מרוצים מאוד עם השירותים SEO עבור מגוון רחב של שנים, חפשו אחד שמוכן לעבוד עם הלקוחות שלהם ליצור אופטימיזציה הטוב ביותר האפשרי ולשמור את הדירוגים האלו בתגובות 10 המובילים.

שירותי ייעוץ קידום אתרים

כאשר תוצאות מובטחות לקוחות נוכחיים לשיר ההלל שירותי SEO, ברור כי החברה הולכת המרחק למקום עבודתה עם הלקוחות, ליצור את הטוב ביותר SEO אופטימיזציה הנקודות באותו הזמן שזה במחיר סביר. אלו הן הסיבות הלקוחות מרוצים וממשיכים לעשות עסקים עם החברה שנה אחרי שנה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אסטרטגיות מיקום מילות מפתח קידום אתרים בני ברק

קידום אתרים יכול להיות מיזם מבלבל עבור רוב האנשים. אפילו כל-called-מומחים רבים יכול להיות תקופה קשה לשמור על אתר בחלק העליון של מנועי החיפוש. קודם מנועי החיפוש משתנים ללא הרף את האלגוריתמים שלהם בניסיון להביא לך את הרישומים האתר הרלוונטיים ביותר עבור שאילתת החיפוש שלך. מנועי החיפוש גם לשנות את האלגוריתמים שלהם להקדים החברות לא ישר במהירות ללמוד כיצד לתפעל את תוצאות החיפוש. ברגע במנועי החיפוש לשנות את הדרך שבה הם רשימה של אתרי אינטרנט, ישנם אנשים חסרי מצפון ללכת ישר לעבודה מנסה להבין כיצד לרמות את המערכת. האנשים האלה הם באמצעות מה שמכונה "SEO הכובע השחור", אם אתה מנסה להפעיל אתר לגיטימי, תתרחק מהם בכל מחיר! אתר האינטרנט שלך תהיה גבוהה רישום די מהר תוך שימוש בטכניקות כובע שחור, אבל ברגע במנועי החיפוש להבין מה אתה עושה, הם כנראה לאסור את אתר האינטרנט שלך שלהם של רישומים לגמרי (לעד). במוקדם או במאוחר, הם הרי יקלטו. . רגע... יש הרבה misnomers על מה יותר חשוב כשמדובר SEO. חלק שנקרא קידום אתרים גורואים יהיה לך להאמין דירוג הדף היא הדבר החשוב ביותר כשמדובר חפש מנוע רישומים. זה פשוט לא נכון. Page rank (או גוגל PR) הוא גורם חשוב אחד כאשר מדובר דירוג אתר עבור מנועי החיפוש, אך SERPs (או דף תוצאות מנוע החיפוש) זה מה שבאמת חשוב." Page Rank"היא הדרך של גוגל להציג מספר של הרשות של אתר. אם הם מאמינים שהאתר שלך הוא חשוב, שהם יתנו לך PR גבוה. אבל זה לא אומר שהסמכות של האתר שלך תקבלו באינדקס בשבילך, מילות המפתח הראשי. ישנם אלפים, אולי אפילו מיליוני אתרי אינטרנט בדרגה נמוכה דף, אך מפורטים בעמוד הראשון של מנועי החיפוש הגדולים (כולל גוגל), כמה מילות מפתח העליון. לעומת זאת, ישנם כמה. שיותר גבוה יחסי ציבור דירוג דפי אינטרנט, קבורים במקום "אין מאן ארץ" כשמדובר מנועי החיפוש (כולל גוגל). כמו כן, שאר מנועי החיפוש הגדולים (יאהו, MSN, Bing ומאות מנועי חיפוש קטן יותר) לא ממש אכפת שלך "Google Page Rank" בכלל. אכפת להם רק לתת המבקרים תוצאות חיפוש רלוונטיות. אז תשאלי את עצמך. היית מעדיפה יחצנית גוגל נמוך של 1 או 2, ושהוא מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש? או שאתה מעדיף יחצנית גבוהה של 5 או 6, ושהוא מופיע בעמוד העשירי של תוצאות החיפוש, איפה שאף אחד לא ימצא אותך.? לדעתי שהתשובה היא ברורה. באחד מאתרי האינטרנט בניתי אחרים בעסק מקוון, לא היתה יחצנית גוגל של יותר מ 2 במשך 4 השנים האחרונות (מאז עברו בשידור חי דרך האינטרנט). אבל זה כבר בדף הראשון של כל מנועי החיפוש הגדולים (עבור מילות המפתח הראשי שלי) עבור 3 1/2 שנה 4. אני לקחת את PR נמוך ולשמור גבוה רישום בכל יום של השבוע. מה זה "Alexa Rank" שמעתי על? בדרגת Alexa אמורה להיות אינדיקציה כמה תעבורה אתר אינטרנט מקבל. נמוך יותר המספר. המבקרים עוד אתר אינטרנט הוא מקבל. אם שלך Alexa rank הוא 50,000 זה אמור להביע (מתוך מיליוני אתרים באינטרנט) את האתר שלך הוא האתר הפופולרי ביותר 50,000th יש. אם האתר שלך יש של Alexa rank של 2,000,000 אז האתר שלך הוא האתר הפופולרי ביותר 2,000,000th רק באינטרנט. אבל הנה האמת... דירוג אלקסה הוא לא אמצעי acurate! היא רק רושמת את אתרי אינטרנט ביקר על ידי אנשים שיש להם הכלים של אלקסה מותקן בדפדפנים שלהם (בעיקר חברות SEO ומפתחי אינטרנט) אז זה לא נחשב בפועל למבקרים באתר אינטרנט. הנה סטטיסטיקה אשר הוכיח עובדה זו אלי... כרגע יש לי עשרות אתרי אינטרנט מתחזק, אני לבדוק בקביעות את הסטטיסטיקות תנועה על כולם (כמו כל מנהל טוב צריך) באחד האתרים שלי יש דירוג אלקסה של 171,246 (די טוב. נכון?) יש נוספת של Alexa rank של 4,276,996 (וזה רע) אבל לפי סטטיסטיקה וניתוח שלי (חוצים הפניה Google Analytics עם AWstats ועם כמה תוכניות אחרות, כדי לקבל סטטיסטיקה מדויקת יותר) האחת בדרגת Alexa טוב יותר הוא רק מקבל בסביבות 40 עד 50 מבקרים ביום, אבל האחת בדרגת Alexa גרוע. היא יוצאת עם מעל 400 מבקרים ביום. מה זה אומר לנו? זה אומר לנו הוא להיות ביקר האחד דרגה גבוהה יותר על ידי כמה אנשים שיש להם הכלים של אלקסה מותקן (ואת הכלים שולח סטטיסטיקה לחזור אלקסה) אבל האתר בעצם עושה טוב יותר הוא להיות ביקר על ידי אנשים אמיתיים לא מוצא צורך יש אלקסה לפקח הגלישה שלהם והרגלי. הרבה חברות SEO ישתמש את הדירוג Alexa להראות את הלקוחות שלהם "הוכחה" כי הם מרוויחים את הכסף שלהם. ("ראה, Alexa rank שלך נעלמה והקסם כדי לשלם לי") אבל תזכור את זה... בדרגת Alexa הוא לא אינדיקציה כמה טוב אתר בעצם עושה! אז, מה מקבל את האתר שלך מופיע בדפים הראשונים של בני הזוג של מנועי חיפוש? במילה אחת... "תוכן רלוונטי" מנועי החיפוש (בסדר במילים 2) עוסקות רק מציג תוצאות חיפוש רלוונטיות עבור אנשים "מילת המפתח שאילתת חיפוש". מנועי החיפוש להפוך את הכסף שלהם על-ידי מציג פרסומות שלהם לאנשים רבים ככל האפשר, אנשים רבים ככל האפשר לחיצה על אותם רישומים ממומנים. אם תוצאות החיפוש שלהם חסרי תועלת למבקרים שלהם, אנשים להפסיק את השימוש במנועי החיפוש שלהם, להתחיל להשתמש במנוע חיפוש שונים. בלי מבקרים. אין הכנסה עבור מנוע החיפוש. בעוד ישנן מספר טכניקות חשוב את צריכה להשתמש עבור רישום החיפוש גבוה יותר (בחזרה קישורים, קישור פנימי, ראוי במטה-תגים ואחוז מילת מפתח, שם כמה) זוכרת. תוכן רלוונטי הוא המלך! כמו מנועי החיפוש הופכים למתוחכמים יותר, תוכן רלוונטי באתר האינטרנט שלך רק ימשיכו להיות חשובים יותר. ישנם גם גורמים רבים אחרים אשר ממלאים תפקיד לקבל את האתר שלך מופיע בחלק העליון של מנועי חיפוש. שנדרש מאמץ עקבי ולימוד מתמיד להדביק המשתנים האלגוריתמים של מנועי חיפוש, איכות SEO אדם (או חברה) ימשיכו ללמוד ולשמור השינויים. . ישנם שיטות "סודי" אין פירוט מנוע חיפוש גבוהה. אם אתה מדבר עם חברת SEO, הם לא יגידו לך את השיטות שלהם להגדלת הרישום של אתר האינטרנט (כי הם אומרים שזה "מידע קנייני") אז אני ממליץ מיד תמצא מישהו אחר לדבר עם קידום של אתר האינטרנט. חברת SEO איכותי (וכנה) אין שום בעיה. אומר לך מה שיטות הם ישתמשו כדי להגדיל את החשיפה של האתר שלך על מנועי החיפוש. אז לפני שאתה נותן לאף אחד (או כל חברה) את הכסף שלך, יש מספר שאלות כדאי שתשאל אותם קודם... 9 שאלות חשובות לשאול את חברת SEO שלך לפני שאתה שוכר אותם! כן, SEO ביעילות תעשה את עצמך, משהו אבל זה לוקח הרבה זמן ומאמץ, רוב בעלי העסקים יש דברים יותר טובים לבזבז את זמנם על. לכן שכרת חברת SEO. לעשות את העבודה בשבילך. הם מספקים שירות, אתה משלם להם עבור שירות זה. שירותי קידום אתרים תמחור

איך למכור שירותי קידום אתרים לעסקים

בתור בעל עסק קטן, בניית אתר אינטרנט היא רק חלק מתהליך של קבלת העסק שלך הבחין באינטרנט. קידום אתרים הוא ללא ספק חלק של פאזל, וכן אתרי אינטרנט לקבל את הדירוג הטוב ביותר ממנועי החיפוש, באופן טבעי נוטים לקבל את תנועה אורגנית ביותר גם כן.

לעיתים קרובות עם זאת, עסקים קטנים אין את הזמן ואת תקציב כדי להתמקד בנושאי פרסום, הם מעדיפים לבחור להסתמך על חברות SEO מכובד כדי לעשות את העבודה בשבילם. זה לא אומר שהם יעזבו את הכל בידיים של צד שלישי, כמו שלהם צריך להיות בטוח איזונים ובלמים על מנת להבטיח כי הם מקבלים תמורה לכסף. היסודות הבאים צריכים להילקח בחשבון כאשר ברכישת שירותי קידום אתרים במחיר סביר.

1 - לחפש את החברות אופטימיזציה מנוע החיפוש הכי טוב לעסקים קטנים

ספקי שירות אלה יהיה את הניסיון והביטחון של הפועלים באזור נישה. הם יהיו נוחים באמצעות מתודולוגיות SEO הכובע הלבן לגיטימי כדי להגדיר, או לשפץ אתר אינטרנט. אחת מהטכניקות שהם היה מעסיק הוא השימוש של מספר מאמרים הנוגעים נושא דומה בסביבת העסק שלך, במקום בחירה של מאמר ארוך אחד. דפי רב לקבל את ניפוח נמוך יותר מאשר אלה שורטר במנועי החיפוש, לצופים רבים בהחלט לא יקרא את כל העניין אם זה יקח כמה מסכים לעשות זאת.

2 - לייעל את האתר שלך כדי לשפר את חווית הביקור שלך

זה הוא שיקול חשוב, רק מתאפשר אם אתר האינטרנט משעשעים במיוחד בזמן גם מסוגל לשמור את תשומת הלב של המבקרים. אתה רוצה מבקרים בפעם הראשונה ולחזור המבקרים להישאר באתר האינטרנט שלך במשך פרקי זמן ארוכים. לא רק תנועה נוספים אלה יגביר את המכירות, אך מנועי החיפוש יגביר את הדירוג שלך בהתאם.

3 - את היתרון של תגי כותרת.

מנועי חיפוש להשתמש בכותרות לאתרי דרגה. להשתמש בתגיות שונות - כמו H1 או H2 - כדי להדגיש את המוצרים והשירותים שלך. לבקר באתרים של המתחרה ולהציג את קודי המקור שלהם ועל תגיות. זה מאפשר לך על טכניקות קידום אתרים משלהם, כולל מילות מפתח, בעוד אתה אולי לא רוצה לחקות את השיטות שלהם, את הקטע הזה של איסוף מודיעין שיווקי יכול לגרום לך לחשוב על מילות מפתח ודברים אחרים כדי לנסות.

4 - עריכת בלוג ולהעיר על בלוגים אחרים

על מנת להעלות את הפרופיל שלך בנישה ספציפית או קשורים של אתר האינטרנט, אתה צריך להיראות כמו להיות פעיל בתוך הקהילה המקוונת, כמו זה כדין טכניקה במנועי חיפוש טובה מאוד. בלוגים באפשרותך לדרג בקלות בתוצאות החיפוש, ובלבד הם כוללים תוכן חדש, איכות הנתונים. חזרה-הקישורים מגיע בלוג הודעות גם לשחק תפקיד גדול מאוד ב במנועי החיפוש.

5 - השתמש קטעי וידאו יחד עם מפת אתר וידאו להגברת הדירוג שלך.

נסו לכלול מבוא סרטונים של עצמך, צוות, כמו גם הדגמות מוצר. לאחר שתפרסם את הוידאו באתר שלך, עליך גם להעסיק מילות מפתח בטקסט, ואז שלח כתובת ה-URL באמצעות כלים למנהלי אתרים של Google לבין גם לפרסם את הסרטון שלך לשקעים שונים כמו YouTube.

כפי שהוזכר קודם, הארגון קטנים ובינוניים בעלי לעיתים קרובות יש תקציב, אילוצי זמן כאשר מדובר באינטרנט שיווק, אז לבחור עבור חבילות קידום אתרים לעסקים קטנים, על מנת למקסם את ההחזר על ההשקעה. תמיד מתעקש כי 5 נקודות כפי שהועלו לעיל כלולים בהנפקה שירות כמו עצות אופטימיזציה אלו הוכחו יעבדו גם בעבר ובהווה אסטרטגיות שיווק באינטרנט.

בני ברק

קידום אתרים במנועי חיפוש: היתרונות של שירותי קידום אתרים


קידום אתרים מרכז

Home