Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי יועץ קידום אתרים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים מקומי

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים תמחור

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

למרות לשם קידום אתרים רבים משרדי שמתיימרים לאפשר מוצלחת באינטרנט תוצאות, מציאת באזורים סבירים הוא מה בעלי אתר אינטרנט רבים הכי רוצים. זיהוי חברת SEO באמת במחיר סביר יכול להיות עבודה מייגע עבור מי הוא הבעלים של עסק. זה בגלל עבור רובם, המשמעות של "הזולה" אינה ברורה או מגביל מאוד, מה הוא יהיה להציע אינו ידוע. קידום אתרים מספר משרדי פשוט סוף עם ניתוח מהיר, לשנות תגים מסוימים, להגיש מאמר ל חלק מהספריות המפורסם וכן לבנות כמה קישורים. רוב הזמן, זה מוכיח להיות לקוי אולם, האמת היא כי מספר חברות נתפוס כספך סבירים לקבלת תוצאות SEO מינימלי. זה אומר שאתה מקבל מה שאתה משלם עבורו! אז, חברת קידום אתרים סבירים תמיד לא אומר זול! להלן כמה טיפים כדי באמת למצוא חברה אמיתית המציעה SEO במחירים סבירים.

. תראו מה יש על מציעים במחיר זול כזה

חברה ממש בהישג יד, יציע חיוני SEO שירותים במחיר מצוין. אז, כל חברה המציעה שירותי ספורים בלבד במחיר אטרקטיבי זה אינה האפשרות ללכת, ככל שתסיימו לבלות יותר של העסקת את השירותים הנותרים של חברה אחרת. המטרה העיקרית של חברה זולה מקורית היא להבטיח גישה לשירותים SEO הנדרשים כדי לשפר את הנראות של האתר ללא כל החסרונות. כזו היא חברת להעריך את הצורך של בעל אתר אינטרנט, לתכנן בזריזות כך כאשר מבקר מחפש מוצר ספציפי או שירות, האתר הרצוי עולה בדף התוצאות הראשונית.

הסימון עבור איכות

רוב חברות SEO לשחק טריק של כתיבת מאמרים מסוימים, המציע קבוצת קישורים באתרי כללית. זו הסיבה מדוע הם גובים נמוך עבור שירותיהם. עם זאת, זה איפה שאתה רע מכה על איכות. כעובדה, מנועי החיפוש נוטים לבדוק את הסמכות ואת ערך מתמשך של קישורים אלו. זה יכול להיות כך הקישורים הביא נותנות לך יותר תנועה בהתחלה אך הם יהיו קצרים חיו. יכולות להיות סיבות רבות מאחורי כזה עובד זמני של קישורים כגון איכות ירודה של מקור לאתרים ולתוכן המאמר הנוכחי בעמודים שונים וכתוצאה מכך כפילות. למותר לציין כי קישורים אלה ניתן לבטל מוערך בקרוב במנועי החיפוש ולא דירוג האתר שלך יירד באופן דרסטי. לכן, היזהרו!

במקרים מסוימים, כמה שינויים במבנה האתר הפנימיים שלך עשוי להספיק לתוצאות קידום אתרים איכותי. עם זאת, זה באמת תלוי רמת סמכות של האתר שלך, משך הקמת מספר קישורים איכותיים באים מאתרים חיצוניים אבל אמין.

ודא שניהם על עמודים מציע שירותי SEO מחוץ לדף

SEO הדף כולל אופטימיזציה של האלמנטים של אתר האינטרנט פיזי, בעוד מחוץ לדף קידום אתרים עוסק דבר שאינם קשורים עם האתר הפיזי. זה חיוני כדי למצוא חברת סבירים יכולים לבצע שניהם, כפי שניהם נחשבים באותה מידה על דירוג האתר שלך טוב.

שירותי קידום אתרים

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטוב ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים מקצועי

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט של פוטנציאליים

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח