Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים תמחור

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

הבנת האלגוריתמים בשימוש מנועי חיפוש, כגון גוגל, יכול להיות ומעריציו. . בוא נתחיל מההתחלה: מהו אלגוריתם מנוע חיפוש? אלגוריתם הוא תהליך מתמטי המשמש מחשב לפתור בעיה או שאלה. גוגל השיקה בשנת 1998, הוא מנוע החיפוש המובילים. האלגוריתם של מנוע החיפוש תוכנן כדי למצוא קבצים באינטרנט. Google משתמשת באלגוריתמים רבים, אך הראשון אי-פעם נקרא PageRank, אשר מודד את החשיבות של כל דפי האינטרנט (PageRank נקרא לאחר מייסד לארי פייג, מפתח התוכנה של גוגל). PageRank פונקציות על-ידי לספור את כמות ואיכות של קישורים אל דפי אינטרנט מסוימים לקבוע אומדן של החשיבות של האתר, וכך, הדירוג שלה לעומת אתרים אחרים באותה שדה או קטגוריה. גוגל השתמשה ההנחה כי אתרי אינטרנט חשובים יותר סביר להניח שיש יותר קישורים מאתרים אחרים, לכן המחירים באתר האינטרנט עם דירוג גבוה יותר על עמוד תוצאות מנוע החיפוש (SERP). PageRank במקרה האלגוריתם הידועים ביותר בשימוש על ידי גוגל. תעשיה שלמה של שירותים עסקיים כדי לנצל PageRank עכשיו נקרא מנוע חיפוש אופטימיזציה (SEO). האלגוריתמים של גוגל לשנות בערך 500 - 600 פעמים בשנה בלוח השנה - יותר מפעם אחת בכל יום. השינויים מיושמות כדי להפוך את החיפוש לחוות יותר רלוונטי עבור המשתמש. מרבית השינויים הם קטנים, בדרך כלל לא לשנות את הדירוג של האתר במידה ניכרת בכל. במשך כמעט שני עשורים, גוגל זיקוק השירות מנוע החיפוש שלהם, הופך להיות יותר מתוחכמים, עם אלגוריתמים מסיבית שלהם להשפיע על הדרך אתרים מדורגים. מהו עדכון אלגוריתם? עדכונים חשובים יש כבר מתגלגל החוצה על בסיס קבוע, שניהם בעלי שם וללא. חברות שמספקות שירותי SEO להקדיש המשאבים שלהם כדי להבין איך כל שינוי משפיע על אתרי אינטרנט להם לנהל. הסיכונים הן גבוהות מאוד, במיוחד עבור אתרי אינטרנט העוסקים מסחר אלקטרוני. אם אתר זה נבנה ומתוחזק באמצעות שיטות עבודה מומלצות, עם דגש על תוכן ייחודי וחוויית משתמש קל לניווט, האתר שיעור טוב. דירוג חזק הופך דף סופריור דירוג אשר יספקו יותר תנועה לאתר. חלק מהעדכונים בשם במהלך השנים היו: פנדה, פינגווין, יונק הדבש, יונה, האופוסום, RankBrain, Mobilegeddon ופיראט. כל עדכון מתייחסת להיבט מסוים של אתר אינטרנט, כגון איכות הקישור באתר, חפש תוכן סמנטי ואתרי אינטרנט נייד ידידותי (או מגיב). איך מתגלים אלגוריתם עדכונים? . זה מרתק: עדכונים מסוימים יוכרזו; אחרים הם התגלגל בחשאי, מלאים ממומש על ידי צופה דף דירוג פעילות. גוגל לפעמים מאשרת את העדכונים אחרי העדכון היא השיקה. לאחרונה, גוגל כבר על שתיקה בכל הנוגע המאשרת את העדכונים האלגוריתם שלהם. תעשיית קידום אתרים שעונים מדדים בקפידה כדי לקבוע באיזה תחום של דף דירוג מושפע. כאשר הם מבחינים שינויים גדולים בתוצאות החיפוש, הם מסכמים שאירעה עדכון אלגוריתם. מהו העדכון פרד? ב רביעי, מרץ 8, 2017, הבחין מומחים בתעשייה שינויים משמעותיים בעת השימוש ב- Google כלי מעקב. השינוי באלגוריתם זה שכונה של פרד Update.Until המומחים מלא לעכל את משמעות דירוג דף, הטבע של העדכון הוא ספקולטיבי. העדכון פרד מראה סימנים מוקדמים של להיות קשורה לאיכות - תוכן לא - קישורים. גארי Illyes, אנליסט מגמות מנהל האתר ב Google tweeted תמונה של פרד צבעוניות הדגים ב-7 במארס: "DYK עבור כל תוצאות החיפוש ייתכנו כמה מועמדים כותרת & זה. כי העבודה הטובה ביותר עבור השאילתה מוצגת למשתמשים". מכיוון שאין הערכה המתקיימים כדי לבחור את התוצאה הטובה ביותר של שאילתה, מסתכל על דפי המדורגים יותר באתר שלך עלולה לחשוף הזדמנויות לשיפור תוכן ללא כפילות. תוכן ייחודי ובאיכות קישור מן האתר שלך יעזור לשפר את הדירוג דף. העדכון אלגוריתם מסיבית האחרונה עד כה הוא Google פינגווין 4.0 (שלב 1 ואת שלב 2). עדכון זה במידה רבה מסיר את העונש על רע קישורים באתרי, בתורו מערכן הקישורים רע, אשר עדיין שלילי משפיע על הדירוג, אבל לא לדרגה כזו זה אתרי מוענשים. הפינגווין היה משמעותי כי זה ממוקד באתרי אינטרנט באיכות נמוכה, שהכילו תוכן 'spammy'. הדאגה העיקרית שלהם היה עם סימון בדגל שאתרי אינטרנט יפגע מחשבים או טלפונים סלולריים של המשתמש. עדכון גוגל פינגווין פינגווין גוגל 4.0The היה על התפתחות, תחת תיקון, במשך שנתיים לפני ששוחרר. העדכון למעשה הושק ב-27 בספטמבר, עדכון 2016.This היה יוצא דופן כי זה היה multiphasic, לוקח די עוד קצת להשתחרר מאשר רוב עדכונים אלגוריתם אחרים. השלב השני שוחרר ב אוקטובר 6, 2016. לאחר שלב זה השני שהושק, הטמפרטורה"אלגוריתם" הורידה, חזרתי יחסית לשגרה. מוז דוחות מזג האוויר ביום הצגת טמפרטורה או מערבולת של האלגוריתם של גוגל. כאשר גוגל עושה שינוי, יש לעיתים קרובות הרווח שלכם של דירוג דף. השבוע הטמפרטורה מוז היא 94o; זה מראה השפעת סביר Update.Knowing פרד האופי המורכב של הערכת. את ערכו האמיתי של אתר אינטרנט, הבנה עדכונים אלה, לזהות איך האלגוריתמים משפיעות על אתר אינטרנט ועל הדירוג שלה היא עבודתו של חברות אשר מספקים שירותי קידום אתרים. באפשרותך לבחור לבצע את העבודה ללא צורך במיקור חוץ, אבל העסקת חברת מבחוץ כדי לטפל SEO שלך לעתים קרובות כסף שבוזבז מאוד. שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

שירותי SEO - חיפוש מנוע אופטימיזציה לביצוע 8 - Analytics, כלים למנהלי אתרים ועוד

שירותי קידום אתרים מקומי להיות סטארט-אפ אומר אדם מסוגל לעשות דברים רבים בכל פעם. איוש, לקירוב, ניירת, פיתוח, בדיקות, מימון יחד עם כמה דברים בו זמנית ממשיך בעסק האתחול. סטארט-אפ, בניגוד עסקים אחרים, הן על ידי טבע הרבה נדיף עורגים הכבדים בתחילת בתחילת מחזור החיים שלהם. למרות יזמים מבריקים שלנו הם כבר מומחים נישות שלהם, אך הם תמיד היה כפול מחשבה על מימוש אסטרטגיה SEO בנוי היטב. אולי הם חושבים יהיו בהוצאה נוספת על משאבי קידום אתרים ייעודיים או יהיו זקוקים צוות שיווק מלאה עבור אופטימיזציה. אבל יזמים היקר שלי! . אין דבר כזה. אפילו באפשרותך ליישם את האסטרטגיה SEO שלך בשלב מוקדם שיכול לשלם דיבידנדים על הקו ככל שהעסק שלך צומח. עבור אתר אינטרנט חדש, SEO מבטיחה כי כאשר אנשים מחפשים את העסק שלך, הם יוכלו למצוא את כתובת האינטרנט שלך תוצאות מנוע החיפוש. לאחר תקופה מסוימת של זמן מימוש SEO פולר, אנשים יוכלו גם למצוא את המוצרים והשירותים שלך כשהם שמים שאילתת חיפוש הקשורים אליהם במקום של המתחרה שלך. קידום אתרים הוא באמת משחק איטי. זה לוקח חודשים של מיטוב להשגת אך הפעלת במוקדם או במאוחר מומלץ תמיד. להלן כמה טיפים SEO חיוניים עבור כל הפעלה םיריעצה ליישם. כמה ייקח כמה דקות בעוד כמה לקחת קצת סיוע בפיתוח יותר - אבל תאמיני לי, כל אחד מספק יתרון מובהק לאתר האינטרנט שלך. אז תתחיל הנסיעה שלך על כמה שיותר מהר!   כלל #1: להיות די בטוח כי יכול להיכלל באינדקס האתר שלך! זה צריך להיות הדבר הראשון שעליך לזכור. מנועי החיפוש להסתמך לגמרי על כמה תוכניות ממוכנות המכונה "בוטים" או "עכבישים". לעבור בין הקישורים פנימיים וחיצוניים לאתר האינטרנט שלך, לאחסן מידע שהם למצוא באינדקס של מנוע החיפוש. אינדקסים אלה הם מסדי נתונים ענקיים מאסיבית מ איפה מנוע חיפוש המבוסס על מסוים האלגוריתם שולף הדף הרלוונטי הכי מתאימים השאילתה של משתמש.   אז זה לגמרי באחריותכם שתבצע את נתיב ברור כל כך הרובוטים לסרוק את האתר שלך מאז אם ימצאו כל מכשול בין כמו קישורים מנותקים, תוכן מוסתר או בכל נושא סריקה אחר, הם לא יוכלו לטייל באופן מלא את האתר שלך. כתוצאה מכך, התוכן שלך לא יהיה picturized באינדקס, לכן לא יוצג בתוצאות החיפוש טבעי.   אז על הסט הראשון חשבון עם כלים למנהלי אתרים של Google כדי להיות מודע שונים זוחל בעיות שבהן אתה עשוי להתמודד בעתיד הקרוב.   חוק #2: מחקר מילות מפתח ראוי! מילות מפתח הן שאילתות חיפוש ספציפי שעבורו אתה בהחלט תשמח לאתר שלך להופיע תוצאות חיפוש טבעי ואת כל אסטרטגיה SEO במידה רבה תלוי על זיהוי מילות מפתח בודדים. לדוגמה, אתה הבעלים של סטארט-אפ, ונקובר, קנדה ולאחר מכן את מילות החיפוש יישוב חייב להיות כמו חברות ונקובר, ונקובר אתחול או זה חברות ונקובר ועוד.  שוב, תוכניות סריקה של מנוע החיפוש הן אוטומטיות, והן מסתמכות על איזה איתות שרירותי לקבוע מה התוכן שלך על, זה טוב או לא? ההכללה של מילות מפתח רלוונטיות בין התוכן שלך (כמו את התג title, הכותרות או בכל מקום בכל תוכן הגוף שלך) מגביר את הסיכויים שלך כדי להיות לב על ידי הרובוטים האלה של מנוע החיפוש.   חוק #3: מילת מפתח תכונות שאתה צריך לזכור: אל תבחר דבר שמתאים את המותג שלך כמילת מפתח. זכור את המאפיינים הבאים של מילת המפתח תוך קביעת אילו שאילתת החיפוש כדי למטב את האתר שלך עבור: אמצעי חיפוש: תהיה הערכה של מספר הפעמים ביטוי מסוים מילת חיפוש עבור כל חודש. גבוה יותר המספר הוא, אתה נוטה להיות יותר פוטנציאל התנועה. תחרות: תחרות אומר לך כמה אתרי אינטרנט אחרים יש כבר אופטימיזציה עבור ביטוי מסוים מילת מפתח. עד אם אין ברשותך סטארט-אפ ממומן היטב לא ללכת על תחרות גבוהה מילות מפתח. כוונה מילת מפתח: ברור, מילת המפתח שתבחר צריכה להיות תואמת את היעדים העסקיים. לא לבחור צירוף מילים כמו ונקובר משרות אם באמת אתה לא מציע משרות פנויות בונקובר.   מקווה שהבנת אותי: P לאחר נטילת כל נקודות בחשבון, קצרה 5-10 מילות מפתח ולהתחיל קמפיין קידום אתרים משלך. חוק #4: להפוך קישור תקין בניית אסטרטגיה: צריך להתייחס לזה כמו הפעילות בעדיפות הגבוהה ביותר באסטרטגיה SEO הכללית שלך. בניית קישורים נכנסים באיכות שמנתב אחרים בדף האינטרנט שלך משחקת תפקיד גדול בביצועיו חיפוש בסך הכל טבעי. בצע את נקודות אלה להעביר את הקישור שלך בניית אסטרטגיה: חוות לספק הודעות באתרי רשות גבוהה. צור קשר עם אתרים לסקור את המוצרים של התעשייה שלך. לשלוח הודעות לעיתונות לאתרי חדשות מרכזי. ויראלי תוכן שלך ברשתות חברתיות. הוסף את העסק שלך עסקי רלוונטי ספריות (או אתרי העליון ציטוט) בתוך התעשייה שלך. בסופו של דבר SEO כל העניין סובב סביב איכות התוכן אשר לעתים קרובות שתפרסם באתר האינטרנט שלך. אז לפרסם בריא nonspammy תוכן ולקבל את האתר שלך לאינדקס על דפי תוצאות מנוע החיפוש.