Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים תמחור

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

מאמר זה ממשיך את הרשימה SEO, יסתכלו הפריטים אשר אתה צריך לבצע כדי לקבל תובנה משוב על האתר שלך מעורבים כלים למנהלי אתרים ושירותים אנליטית. גם זה כולל ייעוץ לגבי ספריות אשר כדאי לשקול הגשת את האתר שלך.

חשבון Google Analytics

הגדרת חשבונך analytics אישי עם גוגל יעזור לך לנחש נתוני התנועה לכם אתר, בלוג ונכסים אחרים באינטרנט הרלוונטיים. תהליך זה הוא הכרח ממשי כי אתה צריך תקן ביצוע, כדי לסמן את ההתקדמות שלך, בלי נתונים כדי להפנות לא תוכל לאמוד SEO שיפורים עבדו.

Google Analytics קוד להוסיף לדפי אינטרנט

כדי לקבל מידע על תנועה מדויקת ועדכנית של גוגל יש להוסיף שורה ספציפית של קוד כל דף בודד של אתר האינטרנט שלך. עליך להוסיף את הקוד הדרוש באופן אינדיבידואלי לכל דף של אתר האינטרנט שלך כדי להבטיח איסוף נתונים מוצלחת. עזרה מלאה פרטים על איך לעשות את זה ניתנים בתוך המקטע העזרה של Google.

חשבון כלי למנהלי אתרים של Google

חשבון זה צריך להיות גם ההתקנה עבור אתר האינטרנט שלך. חשבון זה יאפשר לכם לשלוח ולעדכן sitemaps ל- Google. זה גם יספק לך פרטים אודות נראות הדפים שלך ב- Google. הכלי למנהלי אתרים יוכלו להודיע לך על עובדות כגון קישורים מנותקים ודפים סדורים באינדקס.

בינג למנהלי אתרים כלים חשבון

חשבון זה צריך להיות גם ההתקנה עבור אתר האינטרנט שלך. חשבון זה יאפשר לכם לשלוח ולעדכן sitemaps את בינג. זה גם יספק לך פרטים אודות נראות הדפים שלך ב- Bing.

מדריך הגשות

. זה תרגול טוב כדי להגיש את האתר שלך הספריות הבאות עסק מקוון.

זה שיטה טובה של בניית קישורים חזרה לאתר האינטרנט שלך כדי לעזור לבנות את המוניטין המקוון שלך ולהגדיל את החשיפה. שקול באתרי האינטרנט הבאים:

· רישום מקומי תומפסון

· עסקים-מדריך-uk

· businesslinedirectory

· עסקים מקומיים ספריות

· ukdirectory

· cylex בריטניה ביז מדריך

מדריך בלוג הגשות

בלוג הוא תוספת מושלמת לכל אתר, צריך להיות בסדר העדיפויות, ברגע שיש לך את האתר שלך לפעול. הגשת הבלוג שלך על מספר מגוון של בלוג הספריות יסייע להגביר את החשיפה באינטרנט, יסייע להגדיל את כמות הקישורים המצביעים על הבלוג שלך.

הספריות הבאות צריכה להילקח בחשבון:

· blogflux

· blogcatalog

· blogtoplist

· britblog

· blogdirs

· topbloglists

· blogratedirectory

· mynewblog

· blogrankings

· topblogarea

· topblogging

· blogsearch

· linkcentre

· freeindex

זה רק מבחר של כמה מן האתרים הפופולריים ביותר של כניעה בלוג, צריך גם לחפש עבור ספריות ספציפיות אתה נישה מסוימת.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

היתרונות המובילים של PSD ל- WordPress המרה שירותים

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט של פוטנציאליים

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח