Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים תמחור

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

אם אתם מחפשים לקבל במנועי החיפוש גבוה, להפסיק לחשוב מנוע חיפוש אופטימיזציה (SEO), תתחיל לחשוב אופטימיזציה חוויית חיפוש (SXO). גוגל ומנועי חיפוש אחרים הם עכשיו מסתכלים אחרת על דפי שהם אינדקס. . כן, הם עדיין מחפשים תוכן, אבל ישנם אלמנטים חדשים כי הם רוצים לראות בעמודים ועם את המבנה הכללי של האתר. באופן כללי, מנועי החיפוש מחפשים הדפים שנוצרים עבור חוויית המשתמש הטובה ביותר. רכיבים אלה מתרכזות בעיקר מה הדף מספקת את הקורא. הדף מספק את הקורא במידע שהם מחפשים בכל הנוגע הביטוי חיפוש לחפש? הספק תוכלו למצוא את התשובות לשאלה שיש להם? להלן 7 עצות שיסייעו לך לשפר את הסיכויים שלך להשיג דירוג חפש טוב יותר: 1.... תראה התוכן בדפים שלך. התוכן נכתב עבור הקורא או שאתה פשוט מנסה למכור אותם? רוב הקוראים מחפשים מידע ראשון; לא כדי למכור. שים את עצמך בנעליו של לקוח פוטנציאלי. אם אתה לא מקבל את המידע שאתה מחפש נשארת באתר ההוא? לתת לקורא את מה שהם מחפשים לא מה אתה רוצה למכור them.2. האם אתה משתמש הרבה קישורים פנימיים בדף אינטרנט? אם כך, עליך לשקול הפחתת הסכום ולהשתמש רק קישורים לדפים קשורים החשוב ביותר topic.3. אם אתה משתמש בטקסט המקשר לדפים לפעולת להתקשר כדי פונקציה שקול לשנות אותם כפתורים. זה יהיה מאוד עזרה עם המשתמש להיתקל דירוג. שוב, רק הקישור כדי החשובים ביותר הקשורים pages.4. תאמין או לא, מנועי החיפוש נותנים דירוג גבוה דף לאתרים Secure Sockets Layer (SSL). תביא את האישור עכשיו! 5. . זה צריך להיות לא brainer; אתרי אינטרנט רבים עדיין לא אופטימיזציה עבור התקנים ניידים. אם האתר שלך הוא אחד שלא, לתקן אותה עכשיו. זה יעזור לא רק לתת את האתר שלך הזדמנות עבור דירוג טוב יותר, אבל תקבל יותר תנועה site.6 שלך. כמה מהר לטעון את הדף שלך? אם יש לכם אתר טעינה איטית מנוע החיפוש לא ייתן לך דירוג גבוה מאוד, או אולי לא הדירוג ב all.7. אם אתה משתמש במילת/ביטוי יותר משני או שלוש פעמים בדף, לא. אתה צריך לדעת את זה עד עכשיו, אבל הנה החדשות הטובות: אתה יכול לקבל את דף דירוג גבוה עבור מילת מפתח/צירוף מילים אחד או יותר. עליך לכלול מילות מפתח הקשורות וביטויים/מילת המפתח בתוכן דף. אם מילת מפתח/הביטוי העיקרי שלך הוא "סוכריות ללא סוכר"; להשתמש גם ביטויים כמו ממתקים סוכרתית, אין ממתקים סוכר, וכו '. שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

העלות של שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים שיווק דיגיטלי כבר עשה את נוכחותה חש, התחזית עבור מדיה דיגיטלית נראה מבטיח. הוא צפוי לשחק תפקיד דומיננטי בקידום המותג הולך קדימה. עם הפופולריות הגוברת של מדיה דיגיטלית כמו טלפונים חכמים, חברתי ברשת האתרים ואחרים בהודו, בעלי עסקים מחפשים לנצל הזדמנות זו משמעותית כדי לנצל מדיה דיגיטלית כדי להרחיב את השירותים והמוצרים שלהם לאנשים רבים ככל האפשר. הציפוי על העוגה לשיווק דיגיטלי היא העובדה כי היא חסכונית יותר מאשר צורות מסורתיות של שיווק כמו פרסומות טלוויזיה & שלטי חוצות. עם זאת, קידום מותג באינטרנט באופן יעיל זה קל לומר מאשר לעשות. אתה צריך להיות אסטרטגיית משולב עבור כל פלטפורמה, ומעל הכל, ידע נרחב לגבי כל מדיום. לרכישת הידע הדרוש על שיווק דיגיטלי ופלטפורמות דיגיטליות שונות, השתתפות בוועידה שיווק דיגיטלי הוא חובה. . אבל אנחנו יכולים להתווכח מה רע בקריאת ספרים, לחפש באינטרנט ללמוד על שיווק דיגיטלי? אבל השתתפות בוועידה שיווק דיגיטלי כולל סידרה של הטבות: מפתח תובנה כתובות א כנס שיווק דיגיטלי מוצלח כרוך ההשתתפות של מומחים בעלי פרופיל גבוה מן התעשייה. חלק הרמקולים האלו גם לספק מפתח למשתתפים. הדובר הראשי, בדרך כלל מומחה בתחום זה עם מספר שנות ניסיון, מדבר על האתגרים ועל מכשולים התמודד במהלך הקריירה שלו ואת המכשולים שהוא התגבר. על השגת היעדים העסקיים שלו. אירועים רבים מתהדרים גם של הנואמים מרובים אשר מספקים גישה מגוונת כלפי זרמים שונים של דיגיטלי שיווק ועזרה תשובות כל השאילתות שלך. אלה מפגשים הם מקור מצוין של למידה עבור המשתתפים בכנס. אלה מפגשים מועילים מאוד עבור חברות הזנק ומומחי שיווק תובנות, טיפים מצוינים על שיווק דיגיטלי. לבעלי עסק, הפעלות אלה הם לא יסולא בפז לפיתוח בראש טוב עבור מתקרב, התגברות על משוכה עסקים, להשגת המטרה. הפעלות רשת יעילה יש הפעלות רשתות רבות של אירוע שיווק באינטרנט. אלה מפגשים מועילים מאוד עבור המשתתפים בכנס כי זה נותן להם את ההזדמנות כדי לקיים אינטראקציה עם רמקולים, מומחים משתתפים עמית. במהלך הפעלה ברשת, אתה יכול לדבר תעשיית ומומחי שיווק באופן אישי. עבור בעל העסק, הפעלות רשת הינם אידיאליים עבור החלפת פרטים הרשתות ואנשי הקשר בינם לבין עצמם ויצירת קשרים עסקיים טובים. ספק מסקרנת מוצגים אירועי שיווק דיגיטלי כוללים לעתים התערוכה הספק בו מומחי שיווק ובעלי מותגים להציע את המוצרים והשירותים שלהם למכירה. להיות זה לקוח ניהול תוכנה מדריכים, חדשנית למכשירים ניידים או e-ספרים שנכתבו ע י מומחים, לשיווק אלה יכולים לסייע לך לשפר את הידע שלכם לגבי שיווק דיגיטלי. מלבד שלוש הסיבות לעיל, הנה כמה גורמים נוספים שעליך לשקול השתתפות בסמינר על שיווק דיגיטלי: אתה זוכה ללמוד מיומנויות חשובות כדי להרחיב את העסק שלך בעולם הדיגיטלי. אתה מקבל לדעת כמה אסטרטגיות היעיל ביותר כדי לקדם את העסק שלך על פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל +, LinkedIn ואחרים. אתם יכולים להבין איך לאתר את ההחזר על ההשקעה (ROI). אתה יכול ללמוד איך למשוך ולהגדיל את הפניות באינטרנט. אתם יכולים ללכת משם עם טכניקות שיווק פורה למשוך לקוחות חדשים או להשיג יתרון תחרותי על פני האחרים בשוק. לכן, ביקור כנס שיווק דיגיטלי הוא מאוד יתרון עבור בעלי עסקים שרוצים להישאר מעודכן לגבי אסטרטגיות וטכניקות שיווק העדכנית ביותר. לעשות חיפוש מהיר לאירועים עתידיים על שיווק דיגיטלי, להירשם אתה חושבת יוסיף ערך רב לעסק שלך במונחים של הכנסה.