Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים מקומי

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי ייעוץ קידום אתרים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

שאלת את עצמך פעם מדוע אתרי אינטרנט מסוימים מאוד רלוונטי להראות העורג הדירוג בתוצאות החיפוש? התשובה גם שוכבת עם מילת רע ההשמה החלטות. . רואה, יש הרבה מקומות באתר האינטרנט שלך, באפשרותך למקם את מילות החיפוש - ואיפה הם נבדלים היעילות שבה הם לעזור לך להשיג תפקידים בדרג גבוה... המיקומים מיקום מילת המפתח העיקריים בדרך כלל הם: 1. מנועי TagSearch כותרת לתת בדרך כלל את רוב המשקל הכותרת של הדף, כי היא מספרת להם את העניין בדף האינטרנט. לכן כדאי להניח את מילות החיפוש החשובים ביותר בין התגיות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשמור אותו בתוך 5-10 מילות מפתח, ל- the-point. אם תבצע את הכותרת ארוך מדי, אתה סיכון כי חלק של הכותרת יהיה ניתן לגזור על ידי כמה מנועי החיפוש, לא להופיע. גם, שכן מנועי החיפוש להחזיר את הכותרת כמו תוצאות החיפוש, כותרת HTML שלך צריך להיות תיאוריות ומושכות. כי זה מה שעושה מבקרים לחץ דרך אתר האינטרנט שלך. לדוגמה, הכותרת הבאה מתארת היטב באתר האינטרנט, ולכן היא בחירה טובה: אינטרנט ההגשה - קידום אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, הגשה software2. תגיות Meta TagsMeta הם תגי HTML מיוחדת, בדרך כלל בתוך. החלק של דף האינטרנט. בניגוד תגי HTML רגיל, במטה-תגים אינם משפיעים איך הדף מוצג. במטה-תגים מאפשרות לך לשלוט כיצד מנועי החיפוש לקטלג את אתר האינטרנט שלך. לא כל חיפוש מנועי לעשות שימוש תגים אלה, אך השימוש בהם בהחלט תשפר את העמדה שלך אלה שעושים. המטה-תגים הנפוצות ביותר הם תגים תיאור ומילות מפתח. המטה-תג תיאור: תג תיאור מאפשר לך לציין סיכום קצר על אתר האינטרנט שלך. רוב מנועי החיפוש השתמש בתג תיאור לתיאור הסיכום שלהם כאשר הם מציגים את האתר שלך בתוצאות החיפוש. זהו גם מאוד חשוב מבחינת המבקר כפי שהוא מספר המחפש אם אתר האינטרנט שלך הוא רלוונטי לחיפוש שלו ואת שווה את הביקור. לכן תג זה יתאר באופן ברור מה אפשר למצוא באתר האינטרנט שלך. הנה דוגמה: הגודל הממשי המשמש אינו חשוב כמו ההודעה ההודעה מביעה, אבל אינו יכול לחרוג מהמגבלה - סיכום הגודל המומלץ הוא בין 200-250 התווים המרבי. מטה-תג מילות המפתח: תג מילות המפתח משתמשים מנועי החיפוש כדי לסייע להם אינדקס אתר האינטרנט שלך. זה חשוב כי מנועי החיפוש משתמשים במידע זה כדי לקבוע מה שאילתות האינטרנט שלך יבוא תחת. תבנית HTML בסיסי מטה-תג מילות המפתח היא: או לדוגמה: (הודעה כי הוא כולל מילים וביטויים) שימו לב כי הכללת פסיקים אינו הכרחי כך שניתן להסירם אם אתם מרחפים למכסה. כולל אותם עם זאת הופך את התג הרבה יותר קריא. ההתעללות מטה-תג מילות מפתח נפוצות היה ועודנו - החזרה על מילים בתג, אשר נקרא דואר זבל. אף פעם לא להוסיף את אותה מילה פעמיים ברציפות בתג הזה, גם אם אתה משתמש וריאציות שונות. באפשרותך להשתמש אותה מילה ביטויים שונים, אך להימנע מחזרות על מילות מפתח ב תג זה. מגבלת האורך המומלץ הוא בין 10-20 keywords.3. הגוף TextWhen יצירת העותק בדף אינטרנט עשיר מילת מפתח זכור בעקבות 2 מושגים: מילת המפתח לגדולה, מילת המפתח Proximity.Keyword לגדולה: מילת המפתח לגדולה מתייחס כמה מילות מפתח קרובים "ההתחלה" של דף האינטרנט. מילות המפתח קרובים יותר. הסיבה מאחורי זה היא כי גוגל למשל, בדרך כלל מרים תיאור מפיסקאות הראשון 2. אם הפיסקה הראשונה היא מילת המפתח עשיר, דף האינטרנט שלך יש סיכוי טוב לדרג גם עבור תנאים אלה. מילת המפתח סמיכות: מילת מפתח קירבה מתייחס הקירבה בין את מילות החיפוש בדף. באופן כללי, קרוב יותר מילות המפתח הם אחד לשני, כך ייטב. הרשימה הבאה היא שדוגמה טובה של ביטוי ממוטב טוב עבור מילת המפתח, חנות פרחים לונדון: אדום רוז בע מ יש חנות הפרחים המובילים של לונדון. להבדיל: אדום רוז בע מ היא חנות הפרחים המובילים באזור לונדון. הערה: צפיפות מילות מפתח DensityKeyword נהגה לקבל (או עשוי להיות עדיין מקבל) המון תשומת לב מוצדק. זה אומר שאת מילת מפתח פעמים רבות משמש בדף אינטרנט ביחס לשאר המילים באותו עמוד. צריך לא להיות מהומה סביב צפיפות מילות מפתח כמו זה לא ממש עוזר לייעל את דף האינטרנט שלך. כי הוא פשוט עושה לא לוקח בחשבון שני המושגים הנ ל: זה לא אומר לך היכן ממוקמים מילות המפתח, מהו המרחק ביניהם. בעת יצירת דף האינטרנט שלך להעתיק בכתב אל תשכח מי אתה רוצה להרשים - חפש את מנועי או הלקוחות הפוטנציאליים שלך? זכור כי לא משנה כמה טוב ממוטבת בדף האינטרנט שלך או כמה טוב מדרג את אתר האינטרנט שלך. אם לא תצליח להרשים המבקר, אתה מאבד את המכירה ולעשות לך שום רווח. הרווח הוא מה שחשוב ברשת. שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

שירותי קידום אתרים במחיר סביר עבור עסקים קטנים

שירותי קידום אתרים להיות סטארט-אפ אומר אדם מסוגל לעשות דברים רבים בכל פעם. איוש, לקירוב, ניירת, פיתוח, בדיקות, מימון יחד עם כמה דברים בו זמנית ממשיך בעסק האתחול. סטארט-אפ, בניגוד עסקים אחרים, הן על ידי טבע הרבה נדיף עורגים הכבדים בתחילת בתחילת מחזור החיים שלהם. למרות יזמים מבריקים שלנו הם כבר מומחים נישות שלהם, אך הם תמיד היה כפול מחשבה על מימוש אסטרטגיה SEO בנוי היטב. אולי הם חושבים יהיו בהוצאה נוספת על משאבי קידום אתרים ייעודיים או יהיו זקוקים צוות שיווק מלאה עבור אופטימיזציה. אבל יזמים היקר שלי! . אין דבר כזה. אפילו באפשרותך ליישם את האסטרטגיה SEO שלך בשלב מוקדם שיכול לשלם דיבידנדים על הקו ככל שהעסק שלך צומח. עבור אתר אינטרנט חדש, SEO מבטיחה כי כאשר אנשים מחפשים את העסק שלך, הם יוכלו למצוא את כתובת האינטרנט שלך תוצאות מנוע החיפוש. לאחר תקופה מסוימת של זמן מימוש SEO פולר, אנשים יוכלו גם למצוא את המוצרים והשירותים שלך כשהם שמים שאילתת חיפוש הקשורים אליהם במקום של המתחרה שלך. קידום אתרים הוא באמת משחק איטי. זה לוקח חודשים של מיטוב להשגת אך הפעלת במוקדם או במאוחר מומלץ תמיד. להלן כמה טיפים SEO חיוניים עבור כל הפעלה םיריעצה ליישם. כמה ייקח כמה דקות בעוד כמה לקחת קצת סיוע בפיתוח יותר - אבל תאמיני לי, כל אחד מספק יתרון מובהק לאתר האינטרנט שלך. אז תתחיל הנסיעה שלך על כמה שיותר מהר!   כלל #1: להיות די בטוח כי יכול להיכלל באינדקס האתר שלך! זה צריך להיות הדבר הראשון שעליך לזכור. מנועי החיפוש להסתמך לגמרי על כמה תוכניות ממוכנות המכונה "בוטים" או "עכבישים". לעבור בין הקישורים פנימיים וחיצוניים לאתר האינטרנט שלך, לאחסן מידע שהם למצוא באינדקס של מנוע החיפוש. אינדקסים אלה הם מסדי נתונים ענקיים מאסיבית מ איפה מנוע חיפוש המבוסס על מסוים האלגוריתם שולף הדף הרלוונטי הכי מתאימים השאילתה של משתמש.   אז זה לגמרי באחריותכם שתבצע את נתיב ברור כל כך הרובוטים לסרוק את האתר שלך מאז אם ימצאו כל מכשול בין כמו קישורים מנותקים, תוכן מוסתר או בכל נושא סריקה אחר, הם לא יוכלו לטייל באופן מלא את האתר שלך. כתוצאה מכך, התוכן שלך לא יהיה picturized באינדקס, לכן לא יוצג בתוצאות החיפוש טבעי.   אז על הסט הראשון חשבון עם כלים למנהלי אתרים של Google כדי להיות מודע שונים זוחל בעיות שבהן אתה עשוי להתמודד בעתיד הקרוב.   חוק #2: מחקר מילות מפתח ראוי! מילות מפתח הן שאילתות חיפוש ספציפי שעבורו אתה בהחלט תשמח לאתר שלך להופיע תוצאות חיפוש טבעי ואת כל אסטרטגיה SEO במידה רבה תלוי על זיהוי מילות מפתח בודדים. לדוגמה, אתה הבעלים של סטארט-אפ, ונקובר, קנדה ולאחר מכן את מילות החיפוש יישוב חייב להיות כמו חברות ונקובר, ונקובר אתחול או זה חברות ונקובר ועוד.  שוב, תוכניות סריקה של מנוע החיפוש הן אוטומטיות, והן מסתמכות על איזה איתות שרירותי לקבוע מה התוכן שלך על, זה טוב או לא? ההכללה של מילות מפתח רלוונטיות בין התוכן שלך (כמו את התג title, הכותרות או בכל מקום בכל תוכן הגוף שלך) מגביר את הסיכויים שלך כדי להיות לב על ידי הרובוטים האלה של מנוע החיפוש.   חוק #3: מילת מפתח תכונות שאתה צריך לזכור: אל תבחר דבר שמתאים את המותג שלך כמילת מפתח. זכור את המאפיינים הבאים של מילת המפתח תוך קביעת אילו שאילתת החיפוש כדי למטב את האתר שלך עבור: אמצעי חיפוש: תהיה הערכה של מספר הפעמים ביטוי מסוים מילת חיפוש עבור כל חודש. גבוה יותר המספר הוא, אתה נוטה להיות יותר פוטנציאל התנועה. תחרות: תחרות אומר לך כמה אתרי אינטרנט אחרים יש כבר אופטימיזציה עבור ביטוי מסוים מילת מפתח. עד אם אין ברשותך סטארט-אפ ממומן היטב לא ללכת על תחרות גבוהה מילות מפתח. כוונה מילת מפתח: ברור, מילת המפתח שתבחר צריכה להיות תואמת את היעדים העסקיים. לא לבחור צירוף מילים כמו ונקובר משרות אם באמת אתה לא מציע משרות פנויות בונקובר.   מקווה שהבנת אותי: P לאחר נטילת כל נקודות בחשבון, קצרה 5-10 מילות מפתח ולהתחיל קמפיין קידום אתרים משלך. חוק #4: להפוך קישור תקין בניית אסטרטגיה: צריך להתייחס לזה כמו הפעילות בעדיפות הגבוהה ביותר באסטרטגיה SEO הכללית שלך. בניית קישורים נכנסים באיכות שמנתב אחרים בדף האינטרנט שלך משחקת תפקיד גדול בביצועיו חיפוש בסך הכל טבעי. בצע את נקודות אלה להעביר את הקישור שלך בניית אסטרטגיה: חוות לספק הודעות באתרי רשות גבוהה. צור קשר עם אתרים לסקור את המוצרים של התעשייה שלך. לשלוח הודעות לעיתונות לאתרי חדשות מרכזי. ויראלי תוכן שלך ברשתות חברתיות. הוסף את העסק שלך עסקי רלוונטי ספריות (או אתרי העליון ציטוט) בתוך התעשייה שלך. בסופו של דבר SEO כל העניין סובב סביב איכות התוכן אשר לעתים קרובות שתפרסם באתר האינטרנט שלך. אז לפרסם בריא nonspammy תוכן ולקבל את האתר שלך לאינדקס על דפי תוצאות מנוע החיפוש.