Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים מקומי

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

אם אתם מחפשים לקבל במנועי החיפוש גבוה, להפסיק לחשוב מנוע חיפוש אופטימיזציה (SEO), תתחיל לחשוב אופטימיזציה חוויית חיפוש (SXO). גוגל ומנועי חיפוש אחרים הם עכשיו מסתכלים אחרת על דפי שהם אינדקס. . כן, הם עדיין מחפשים תוכן, אבל ישנם אלמנטים חדשים כי הם רוצים לראות בעמודים ועם את המבנה הכללי של האתר. באופן כללי, מנועי החיפוש מחפשים הדפים שנוצרים עבור חוויית המשתמש הטובה ביותר. רכיבים אלה מתרכזות בעיקר מה הדף מספקת את הקורא. הדף מספק את הקורא במידע שהם מחפשים בכל הנוגע הביטוי חיפוש לחפש? הספק תוכלו למצוא את התשובות לשאלה שיש להם? להלן 7 עצות שיסייעו לך לשפר את הסיכויים שלך להשיג דירוג חפש טוב יותר: 1.... תראה התוכן בדפים שלך. התוכן נכתב עבור הקורא או שאתה פשוט מנסה למכור אותם? רוב הקוראים מחפשים מידע ראשון; לא כדי למכור. שים את עצמך בנעליו של לקוח פוטנציאלי. אם אתה לא מקבל את המידע שאתה מחפש נשארת באתר ההוא? לתת לקורא את מה שהם מחפשים לא מה אתה רוצה למכור them.2. האם אתה משתמש הרבה קישורים פנימיים בדף אינטרנט? אם כך, עליך לשקול הפחתת הסכום ולהשתמש רק קישורים לדפים קשורים החשוב ביותר topic.3. אם אתה משתמש בטקסט המקשר לדפים לפעולת להתקשר כדי פונקציה שקול לשנות אותם כפתורים. זה יהיה מאוד עזרה עם המשתמש להיתקל דירוג. שוב, רק הקישור כדי החשובים ביותר הקשורים pages.4. תאמין או לא, מנועי החיפוש נותנים דירוג גבוה דף לאתרים Secure Sockets Layer (SSL). תביא את האישור עכשיו! 5. . זה צריך להיות לא brainer; אתרי אינטרנט רבים עדיין לא אופטימיזציה עבור התקנים ניידים. אם האתר שלך הוא אחד שלא, לתקן אותה עכשיו. זה יעזור לא רק לתת את האתר שלך הזדמנות עבור דירוג טוב יותר, אבל תקבל יותר תנועה site.6 שלך. כמה מהר לטעון את הדף שלך? אם יש לכם אתר טעינה איטית מנוע החיפוש לא ייתן לך דירוג גבוה מאוד, או אולי לא הדירוג ב all.7. אם אתה משתמש במילת/ביטוי יותר משני או שלוש פעמים בדף, לא. אתה צריך לדעת את זה עד עכשיו, אבל הנה החדשות הטובות: אתה יכול לקבל את דף דירוג גבוה עבור מילת מפתח/צירוף מילים אחד או יותר. עליך לכלול מילות מפתח הקשורות וביטויים/מילת המפתח בתוכן דף. אם מילת מפתח/הביטוי העיקרי שלך הוא "סוכריות ללא סוכר"; להשתמש גם ביטויים כמו ממתקים סוכרתית, אין ממתקים סוכר, וכו '. שירותי קידום אתרים

יתרונות שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה מחפש שירותי קופירייטינג קידום אתרים, יש מקומות רבים לפנות. מן המספר הגדל והולך של אתרים לחיזוי הקהל או 'חוות תוכן' כפי הם גם ידועים, קופירייטרים עצמאי עצמאית, ניסע מבט על כמה מן האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות שלהם.

Textbroker

חברות קידום אתרים רבות, השירות האמריקאי Textbroker סיפקה מקור חסכונית של תוכן במשך מספר שנים. האתר הוא מאוד קל לשימוש, עם הלקוח פשוט חלוקה לרמות את התקציר שלהם, רמה איכות, אשר יקבע איזה מהכותבים ממוסך מראש תהיה אפשרות לקבל את המשימה.

Textbroker מציע מודול שימושי המאפשר לך לפרסם מספר עבודות במועד אשר יכול לחסוך זמן, במיוחד אם אתה צריך לעבד כמות גדולה של תוכן. אם אתה לא מאושר עם מה שאתה מקבל, אתה יכול לבקש להיות שתוקן או סוגיה תלונה.

החיסרון Textbroker, במיוחד באותה רמת איכות נמוכה יותר, הוא כי עותק יכולים לעתים קרובות להיות עמוסה בסיסיים למדי שגיאות כתיב, פיסוק, דקדוק.

גורו, Odesk ופרילנסר

אתרים אלה יתבססו על מודל המכרז, שבו הלקוחות מפרסם הצעת עבודה ולאחר מכן לבחור בין המציעים. הבעיה עם אתרים אלה היא כי הכותבים לא מוקרנים לפני שהם מורשים לקבל עבודות אז יש אלמנט מסוים של סיכון המעורבים בשימוש בהם. עם זאת, הם יכולים להיות דרך מצוינת למצוא כותבים מוכשרים, המודל המכרז אומר כי בדרך כלל תוכל לנהוג בעסקה קשה כשמדובר על עלויות.

אנשים לשעה

אנשים לפי שעה מתבססת גם על הדגם המכרז, הוא האתר הפופולרי ביותר של הום סנטר רוכשת הקהל בבריטניה. האתר מאפשר לך לעיין הצעות עבור הפרוייקט שלך, באפשרותך לראות את המשוב שניתן לסופרים עבור משימות אחרות, ולכן קל לראות מה אתה יכול לצפות לקבל מבחינת איכות.

קופירייטרים עצמאי

אם אתה רוצה את גישה יותר אישית, יש שפע של קופירייטרים עצמאי שם למי הם בקיאים באמנות קופירייטינג SEO. חיפוש בגוגל תחשוף שפע של קופירייטרים, רבים מהם עם תיקי מקוון אשר ניתן לסקור. היתרון של גישה זו הוא כי בדרך כלל ניתן יהיה לדבר עם הסופר באופן אישי, איכות עותק שמתקבלת צריך להיות מצוין. עם זאת, עבור סוכנויות רבות, העלות הגבוהה של קופירייטרים עצמאי הופך אותם uneconomical למטרות של בניית קישורים ומסעות קידום אתרים.