Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי ייעוץ קידום אתרים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

ההסתמכות של גוגל על בינה מלאכותית הרבה המיוחל העדכון האחרון עבור גוגל פינגווין, הנוף SEO יש לראות הרבה התפתחויות 2016. אבל בסך הכל, עבר שנה מרתק עבור רוב מתרגלי SEO המסוגל להתמודד עם השינויים באזור מנוע החיפוש. שנת 2017 מתקרבת במהירות, שינויי התנהגות החיפוש של הלקוח ועדכונים באלגוריתם של גוגל ממשיכה נוהרים לכאן, ועכשיו הוא הזמן המושלם כדי לתכנן את האסטרטגיה שלך לעבוד את הצלחתך SEO 2017.SCHEMA סימון תוכלו להרוויח יותר IMPORTANCESchema מאז ומתמיד חלק יעיל SEO מאז הקמתה של חיפוש סמנטי, אבל עם שינוי חיפוש מגמות המשתמש וסביבה , הסכימה הופך להיות חשוב יותר ויותר טוב דרגה של SERP בימינו. עבור uninitiated, הסכימה סימון הוא קוד סוג (אוצר מילים סמנטי) התווסף ב אתר אינטרנט המאפשר במנוע החיפוש להבין את אתר האינטרנט, אשר לאחר מכן יבטיח כי הוא מוצג ב- SERP כראוי. בקנה אחד עם המטרה של גוגל "לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר", גוגל גם גדל השימוש עשיר מקטעי מענה מהיר, גדל מ-22% בשנת 2014 ל 40% בתחילת 2016, לפי סכימת Watch.Using מנוע החיפוש יכול לשפר ו לפשט את המטרה ואת התוכן של האתר שלך, כך הטקסט על מקטע תיבות יהיה מושך יותר עבור הקוראים. זה הוא חיזוק נוסף במכונה של גוגל לומד Al RankBrain. אמר להיות הגורם הבכיר השלישי בחשיבותו, הסכימה יכול לעזור SEO להבטיח באתר אינטרנט זה יכול להיות בקלות להתפרש על ידי RankBrain.And כמו גוגל ממשיכה להרחיב את המחלקה מנוע החיפוש שלהם כלפי בינה מלאכותית, באמצעות סכימת יכול לעזור את האתר שלך מוכן מה גוגל מביא בעתיד. שינויים ב SERPGoogle יש כבר מתנסה SERP השנה, במיוחד שינוי פריסתו ועריכת הרוחב מקטע ארוך יותר. למרות מבטיח, גוגל לא התגלגל זה על כל אתרי האינטרנט, וגם הם אישרו כי הם קבועים, מה שהופך את זה קשה עבור SEO לנצל את זה. נכון לעכשיו, אתרים שקיבלו למזלנו עוד מספר התווים בתיבת מקטע באפשרותך כעת לכלול עוד מילים כדי להפוך בתיאור האתר שלהם יותר מפתה עבור חיפוש משתמשים. להגדיל את האימוץ של גוגל AMPInitiated בפברואר השנה, עמודים ניידים מואצת או המגבר הוא אחד המנהיג פרויקטים גוגל את שואפת לנצל, כדי לשפר את הביצועים של ה ניידים אינטרנט-אשר מבחינה היסטורית לא מציעים חוויה מספקת למשתמשים רבים. מאז יישומה, קידום אתרים רבים החלו לתת יותר מאמץ לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלהם במכשירים ניידים. Google משתמשת גרסה מפושטת של HTML, CSS, וכן גרסה מאוחסן במטמון של גוגל באתר כדי להפוך דף לטעון 30 פעמים מהר יותר ולהשתמש נתונים 8 פעמים פחות מאשר דפי-AMP (אשר לוקח ממוצע זמן של שניות 22 טעינה). גוגל יש כבר העדפתי אתרים שבחרו כח על ידי נותן להם ניראות, קרוסלה, סמל קטן "ברק בולט" לאפשר למשתמש יודע שעמוד הוא המגבר או לא. כפי שאנשים רוצים את התוכן שלהם הועברו במהירות הברק בימינו, המגבר בהחלט יקבל חשיבות גדולה יותר הקרוב 2017 ומעבר. CONTENTPeople DENSER איכות, כמו גם מנועי חיפוש, עדים הרבה תוכן ברשת ממשיך לדבר על אותו נושא שוב ושוב על-ידי שינוי חלק המילים ואת המבנה המשמש את המאמרים הקודמים. רבים משווקים תוכן ואז יצרו 1000 מילים מאמרים ו מדריך כדי להפוך את התוכן שלהם בצורה אמינה יותר לקריאה, אבל לאלץ אנשים לקרוא אותה באופן יסודי כדי להבין את הנושא היטב. עקב בעיה זו, מומחי קידום אתרים רבים, אומר כי צפיפות תוכן יהפוך לסטנדרט העיקרי בקרב משווקים תוכן בשנה הקרובה. במקום להשתמש את כמות המילים, "לכל ערך המילה" ירוויח המתיחה יותר כמו המדד מפתח למדידת הערך הממשי של התוכן. דבר זה הוא קריטי נהיגה תנועה לאתר מאז הרבה אנשים עכשיו יש של טווח קשב קצר יותר היום מאשר בעשור האחרון. האיחוד של מיתוג ואישי SEOTrue מספיק, התנדנדות פוסט אורח התוכן שלך הוא עבודה קשה, אלא אם כן יש לך כבר תמונה מבוססת היטב לקהל שלך. מיתוג אישי, פעם מוגבל ל- YouTubers, יותר לתוכניותיך הגדולות ביותר בנוף SEO השנה 2017 כדי לסייע משווקים דיגיטלית מאובטחת פוסט אורח, ליצור יחסי אמון עם הקוראים, לנהוג יותר תנועה לאתר. אבל רק כמה אתרי אינטרנט הם ניצול של מיתוג אישי, שכן גם לבוא שימושי בשנה הבאה מאז מדיה חברתית באתרים כמו פייסבוק להמשיך ולשכלל את האלגוריתם שלהם לטובת הפרט הודעות על פוסט שנוצרו על-ידי דפי עסקיים. חוויית המשתמש OPTIMIZATIONThis בשנה הקרובה, אנו נוטים לראות את המשתמש ניסיון להרוויח יותר חשוב בנוף SEO. כמו אנשים נעשים יותר ויותר תובענית יותר במונחים של יכולת הניווט של האתר-במיוחד על סלולרי, אופטימיזציה של חוויית המשתמש יהיה חלק בלתי נפרד של האסטרטגיה הכללית של SEO. מספק חוויית משתמש לאין שיעור אפשר להגדיל את הזמן שמשתמש יבלו באתר לפני והם יחזרו אל תוצאות החיפוש - נקרא זמן להתעכב - אשר הוא מדד חשוב אחד משפיעה על קידום אתרים. זה גם עשוי לדרוש כמה tweaks או שיפוץ הכולל באתר, אבל בסך הכל, אתר אינטרנט אופטימיזציה עבור חוויית המשתמש המקסימלי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח מקום הגון ב- SERPs בימינו. עלייתו של קול נולדה עימה לעיל הוזכר מענה מהיר יסלול את הדרך לחיפוש הקול הזה 2017.According הקרובים לשאילתות קול קישור-עוזר, הם נוטים יותר להראות 43.3% תשובות עשירה למשתמש, לעומת 40.6% עבור שאילתות טקסט. השנה, גוגל דיווחו כי יותר מ 20% על האפליקצייה שלה הם קול חיפושים, ככל שיותר ויותר אנשים עורכים חיפוש על המכשירים הניידים שלהם, אנו עשויים להיות עדים שימוש מוגבר בחיפוש הקול הזה 2017.MACHINE למידה INTELLIGENCEThe מלאכותיים וגם הכניסה של גוגל RankBrain בזירה מנוע חיפוש בשנה שעברה מסמל עידן חדש ב- SEO. כיום מחזיק 3 ספוט עבור האות החשוב ביותר אני דירוג. RankBrain משמש כהרחבה של יונק הדבש גוגל כדי לחדד את שאילתות החיפוש לא שגרתיים. כי זה כבר מעל שנה מאז שראינו עדכון כמו RankBrain, זה אפשרי כי גוגל ישחררו עוד מכונת למידה עדכונים, או אולי אפילו לשלב למידה ממוחשבת ובינה מלאכותית בתחומים אחרים כזה פרשנות הנתונים, שיווק אוטומציה. אלו הן המגמות שעלולים לעלות לגדולה בזירה SEO הקרוב 2017. אם שנת 2016 לא הייתה שנה משמעותית באופן חיובי על מאמציך SEO, לומד כיצד באפשרותך ליהנות מהיתרון של מגמות אלה הקרובים יסייע לך למקסם את מאמציך ולהגדיל את הסיכויים שלך לדרגה למעלה בעמוד הראשון. שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

11 שלבים כדי למכור שירותי קידום אתרים

שירותי ייעוץ קידום אתרים שיווק שותפים היא אסטרטגיה הדורשת יצירתיות, כל הפרטים הטכניים. לא יוכל לשלוט בכל ההיבטים שלה, המורכבות ב- snap האצבעות שלך כפי שנדרש באמת פרקי זמן ונחישות. להיכרות מה ואיך לעשות את זה לא קשה, איך להשיג רווחי להרוויח מזה הוא הבעיה האמיתית. רבים ישאלו איך שותפים שיווק עבודות. בעיקרון, יש משווק שותפים שתפקידם העיקרי הוא לשווק מוצרים ושירותים מגורם חיצוני. עמלות יתוגמלו אז משווק שותפים עבור כל הוראות הוא הולך להפיק. זה דרך מצוינת לעשות עסקים עבור כמה סוחרים כמו שיש יהיה אין צורך בהם צריך לטפל בנושאים שונים הרלוונטיים שיווק וקידום מכירות, יכולת פשוט לתת להם לשים לב להיבטים אחרים של העסק כגון סדר לוקח, משלוח טובין וכן הלאה. הרעיון הזה של שיווק שותפים הוא גם מועיל משווקים כמו זה אינו כולל חובת השתתפות צ'ינאמאן עסקיים שונים כגון תנאי התשלום, להחזיר את התנאים, מלאי וכן הלאה. הוא פשוט היא התמקדות כיצד לכוון מכירות פוטנציאליות ללקוחות שלו. בשיווק שותפים, יש ממש הרבה דברים שעליך להתבונן ולהעריך להפוך כלי שיווק מוצלח. בשל המורכבות והאתגרים השונים, חלקם בחרו להפקיד את היבט שיווק שותפים גוף מיקור חוץ. ובכן, מיקור חוץ פונקציה עסקים יכול להיות משמעות רבה לעסק שלך אבל אתה צריך להיות מוכן עבור תוצאה אפשרית שעשוי להתעורר אם כזה לא נמסרה היטב. כדי לוודא אם זה רק לפונקציה עסקים כגון שיווק שותפים כדי להיות במיקור חוץ, חלקם העדיף להצטרף מיקור חוץ בסיורים עסקיים כדי לדעת יותר על כל הפרטים הטכניים מיקור חוץ שונים. מצד שני, ישנם עדיין קמעונאים רבים הרוצים להיות משווק שותפים רשמיים שתפקידם הראשון להיות משווק מוצלח הוא להצטרף רשתות שותפים שונים איפה להם חבורה של הזדמנויות לפגוש סוחרים רבים שיוכלו לעבוד עם. הם יהיו תחת ארגון מסוים אשר יפקחו על ההנהלה עמלה בו הם יקבלו דמי השירות מהסוחרים בתמורה. בתור משווק שותפים, אתה צריך להיות מוקפד בהערכת ביניהם – בין המוצרים שהוא הולך לייצר הכנסה וזה הולך פלופ. המשווקים שותפים גם צריך להשתמש באתרי אינטרנט אחד או יותר שבו הם יכולים לקדם את המוצרים שלהם choses. ניתן לשלב את המושג SEO ואז כמו זה האסטרטגיה האולטימטיבי להגיע מגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. אבל אסטרטגיה זו ללא ספק יקר, לפחות בהתחלה. אתה מבזבז גדול עבור קידום מכירות אינטרנט חללים. זה איכשהו בעייתי, קמעונאים עומדים רק לשלם עבור קליקים כל יזם משווק שותפים. אז לא, לחץ על לא משכורת. אבל מה אם ישנם רק קליקים אבל כלום הוסב מכירות? . ובכן, אתה מפסיד כסף. עובדה היא כי כל אסטרטגיה עסקית דורש תשומת לב והתלהבות ללמוד על מנת לתפקד בצורה חלקה. אתה צריך להיות תשוקה יותר ידע כמו הימים חולפים לך להיות לא לתת מאחורי. אל תהססו כדי לקרוא טונות של ספרים, במבט של הבלוג רגילים ולהקשיב עצות של מומחים. עם אלה, לך למצוא דרכים כיצד להשיג להרוויח רווחי ולהפחית את ההוצאות השיווק שלך – משווק שותפים באמת מעולה. מצד שני, חלקם עדיין בעקבות חלומם להיות משווק שותפים שהם מאמינים שזה משהו אשר יכול לספק חיים בשפע. כן, ישנם אתגרים לאורך הדרך, זמן, מאמץ נדרש באמת. בנוסף, למי יש להתמקד ורוצה יותר הם אלה אשר יהיה מוצלח בתחום זה. ברגע שאתה יש להרחיב את הידע שלכם לגבי היבטים שונים של שותפים ושיווק mastered? איך אתה יכול לייצר יותר מוביל ולבזבז פחות, הכסף יזרום בצורה חלקה.