Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי יועץ קידום אתרים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

אם אתה מחפש שירותי קופירייטינג קידום אתרים, יש מקומות רבים לפנות. מן המספר הגדל והולך של אתרים לחיזוי הקהל או 'חוות תוכן' כפי הם גם ידועים, קופירייטרים עצמאי עצמאית, ניסע מבט על כמה מן האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות שלהם.

Textbroker

חברות קידום אתרים רבות, השירות האמריקאי Textbroker סיפקה מקור חסכונית של תוכן במשך מספר שנים. האתר הוא מאוד קל לשימוש, עם הלקוח פשוט חלוקה לרמות את התקציר שלהם, רמה איכות, אשר יקבע איזה מהכותבים ממוסך מראש תהיה אפשרות לקבל את המשימה.

Textbroker מציע מודול שימושי המאפשר לך לפרסם מספר עבודות במועד אשר יכול לחסוך זמן, במיוחד אם אתה צריך לעבד כמות גדולה של תוכן. אם אתה לא מאושר עם מה שאתה מקבל, אתה יכול לבקש להיות שתוקן או סוגיה תלונה.

החיסרון Textbroker, במיוחד באותה רמת איכות נמוכה יותר, הוא כי עותק יכולים לעתים קרובות להיות עמוסה בסיסיים למדי שגיאות כתיב, פיסוק, דקדוק.

גורו, Odesk ופרילנסר

אתרים אלה יתבססו על מודל המכרז, שבו הלקוחות מפרסם הצעת עבודה ולאחר מכן לבחור בין המציעים. הבעיה עם אתרים אלה היא כי הכותבים לא מוקרנים לפני שהם מורשים לקבל עבודות אז יש אלמנט מסוים של סיכון המעורבים בשימוש בהם. עם זאת, הם יכולים להיות דרך מצוינת למצוא כותבים מוכשרים, המודל המכרז אומר כי בדרך כלל תוכל לנהוג בעסקה קשה כשמדובר על עלויות.

אנשים לשעה

אנשים לפי שעה מתבססת גם על הדגם המכרז, הוא האתר הפופולרי ביותר של הום סנטר רוכשת הקהל בבריטניה. האתר מאפשר לך לעיין הצעות עבור הפרוייקט שלך, באפשרותך לראות את המשוב שניתן לסופרים עבור משימות אחרות, ולכן קל לראות מה אתה יכול לצפות לקבל מבחינת איכות.

קופירייטרים עצמאי

אם אתה רוצה את גישה יותר אישית, יש שפע של קופירייטרים עצמאי שם למי הם בקיאים באמנות קופירייטינג SEO. חיפוש בגוגל תחשוף שפע של קופירייטרים, רבים מהם עם תיקי מקוון אשר ניתן לסקור. היתרון של גישה זו הוא כי בדרך כלל ניתן יהיה לדבר עם הסופר באופן אישי, איכות עותק שמתקבלת צריך להיות מצוין. עם זאת, עבור סוכנויות רבות, העלות הגבוהה של קופירייטרים עצמאי הופך אותם uneconomical למטרות של בניית קישורים ומסעות קידום אתרים.

שירותי ייעוץ קידום אתרים

SEO מגמות להיזהר ב-2017

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים במנוע חיפוש (SEO) מסייעת בעצם המותג שלך תופיע גבוה יותר במנועי חיפוש, היא משפרת את הנוכחות המקוונת שלך. אם אתה יזם מסתכלים קדימה כדי לשכור את שירותיו של סוכנות SEO במחירים סבירים, אתה בדרך הנכונה. זה בגלל SEO הוא מאוד חשוב עבור מקוון הגדילה וההצלחה של העסק שלך. אתה עלול להתבלבל ידי המספר העצום של סוכנויות המציעות שירותים של רחב טווח של SEO, אבל אתה צריך להיות על המשמר בבחירת סוכנות הנכון לעסק שלך. אז כיצד ניתן לבחור את ספק השירות המתאים לפי הצרכים שלך?

להלן 3 טיפים מפתח שעליך לזכור בעת שכירת סוכנות SEO:

  1. לחפור נסיון העבר באינטרנט
אתה צריך לחפור לתוך העבר של הזוג SEO פוטנציאליים שאתם מצפים שכירת. מידע מסוים זה נחוץ כדי לסייע לך להבין את הרקע והכישורים שלהם, והכי חשוב, כדי להבין מי שותף לך במסע שלכם הצמיחה באינטרנט. כל טעות של העסקת סוכנות הנכון יכולה להיות הרת אסון עבור המוניטין של המותג שלך. זה ניתן להוריד את הדירוג שלך, לגרום נזק למוניטין התחום שלך ואת האמון של גוגל. יש לבדוק באתר שלהם, בלוגים, נוכחות במדיה חברתית, תיק לקוח. לעיין רשימת הלקוחות שלהם ולבקר את אתרי האינטרנט שלהם כדי להבין את איכות העבודה שהם מספקים.

בנוסף, זה יכול להיות רעיון טוב לשכור סוכנות עם ניסיון קודם בתעשייה. למשל, אם אתה לעסקי מסחר, תמיד עדיף לשכור מישהו שפעל למען המשווק באינטרנט בעבר.

  1. מגוון השירותים המוצעים

קידום אתרים לבד לא יכול לעשות הרבה עבור העסק שלך, אבל בשילוב עם שיווק תוכן, מדיה חברתית, שיווק, אימייל שיווק, שיווק סלולרי ושיווק PPC, זה יכול לעזור לעסקים להגיע לפסגת ההצלחה באינטרנט. אם סוכנות מציעה את כל השירותים תחת קורת גג אחת, לטפס בדירוג קידום אתרים לא תהיה במעלה הגבעה המשימות עבור העסק שלך יותר. היתרונות של זה יתגשם עצמם בצורה של אחידות של עבודה, מטרות משותפות, המחירים נמוכים. זה גם יהיה קל יותר לניהול שלך מאז יהיה לך נקודה יחידה של איש הקשר של כל השירותים במקום להתעסק עם אנשים רבים עבור עבודות שונות.

  1. דיווח ושקיפות
מאפיין חיוני ביותר של כל טוב SEO סוכנות הוא שהם צריכים להיות שקופים בעבודתם. אתה צריך לצפות שבועי או חודשי דוח מפורט (מה שיותר מתאים לעסק שלך) מהם. רוב סוכנויות קידום אתרים להפיץ דוחות קבועים, אישית עם הפרטים של האסטרטגיות שהן חלות, ההשפעות שלהם, השיפורים הביא על ידי אותם לאורך זמן בתחומי מפתח. בוחרים סוכנות המשתמשת של גוגל הטוב סטנדרטים, שיטות וטכניקות, אשר יגדילו את נוכחותך מותג אורגני. ודא כי הסוכנות שאתם מתכננים לשכור לא משתמשים באמצעים לא מוסרי עלול לשים את המותג שלך בצרות.

ברגע שיש לך את כל התשובות, זה יהיה הזמן להחליט. חלק מהדברים מפתח לציין הן כדלקמן:

  • לנסות לספק כמה שיותר מידע ככל האפשר על אתר האינטרנט שלך ושיווק במאמצים תאריך סוכנות SEO שלך. להימנע להסתיר מידע כבית שיגרום העבודה שלהם יותר קשה. לדוגמה, אם בעבר, קנית כל הקישורים או מדיה חברתית מזויף חסידיו, ליידע אותם.

  • סבלנות היא המפתח! אל תצפה תוצאות מהחודש הראשון עצמו; ייתכן שיחלפו לפחות 4-5 חודשים (או יותר) כדי לראות כמה תוצאות קידום אתרים בטון.