Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי ייעוץ קידום אתרים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים מקומי

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי יועץ קידום אתרים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

אם עובדים על מנוע חיפוש optimisation עבור אתר האינטרנט שלך, או אולי אפילו אלה מועדון או בחברה שלך, תזכה המון ניסיון וידע אודות התהליכים המעורבים בהעברת אתרים במעלה הדירוג חשיבות עליונה. אז למה לא לשים את הכישורים האלה לכמה ולהשתמש גובים עבורם?

לעבוד בתוך ארגון גדול זה בסדר, אבל טכניקות SEO משתנים כל הזמן, אז זה טוב לשמור מאוד הקדמית של ידע, פירוש הדבר עובד מתוך שעות. אם אתה עובד שעות ארוכות אלה בכל מקרה, אתה גם יכול להרוויח מהם משהו, דרך טובה לעשות זאת היא להציע את שירותי אלה אשר אולי לא יכולים להרשות לעצמנו חברה מקצועית.

כמו אנשים. זוז באמצעות ספריות גדולות כגון Yell.com ולהתחיל למצוא את עסקיהם המקומי באמצעות גוגל ומנועי חיפוש דומים אחרים, זה אומר כי יש שפע של חברות קטנות יותר, מי צריך להימצא. הם לא יכולים. להרשות לעצמנו את המחירים גדול חברות שיווק גדולות לחייב אז הם מחפשים משרדי קטן לעזור להם - וזה ופה אתה נכנס לתמונה.

הדבר החשוב להבין, גם הוא כי אופטימיזציה עבור חיפוש מקומי הוא הרבה יותר קל פעילות אופטימיזציה המוצר הלאומי הזה, אז זה גם דרך מצוינת כדי לחדד את כישורי שלך ולקבל כמה מהר זוכה ל- boot.

? אז איך אתה יכול להיכנס עסקים אלו?

גם מקום טוב להתחיל הוא ברמת האתר המקומי. עיירות וכפרים רבים תהיה בספרייה המקומית או אתר אינטרנט איפה לפרסם עסקים מקומיים רבים. יש לך מספר אפשרויות כאן, הם תלויים כמה בעלי האתר פתוחים להצעות שלך, אז זה מה שאתה יכול לעשות.

גישת הבעלים של אתר האינטרנט

אם יש מדריך אתרים או מקומי בכפר או בעיר באתר, הגישה הבעלים של זה ולראות אם הם יהיו מוכנים לאפשר לך להציע את שירותיך לכולם על האתר. אתה יכול לעשות את זה דרך מערכת השובר או רק מורשה להתקרב כל העסקים באמצעות הדואר האלקטרוני. הדבר חשוב לציין הוא שאתה צריך לעשות את זה באמצעות דוא ל ערכאה הראשונה כדי לשמור על עלויות נמוכות.

לגשת לעסקים

אם יש מדריך עסקים זה אומר יש חבורה של פרטי הקשר של החברה - אז למה לא ליצור עמם קשר? הדרך הטובה ביותר לעשות את זה (בהנחה שאין מאות מהם) היא לכתוב אותם בנפרד עם ההצעה שלך.

להיכנס

יש לך החוצפה לעשות את זה? פשוט ללכת אל חנות או עסק ולבקש מהם! לוקח קצת חוצפה, אבל אם יש לך את זה, זהו זה, בייבי!

אבל כמובן, אתה צריך להתאמן מה לגבות, זה מגיע לכמה זמן אתה מצפה שאבלה את אופטימיזציה, כמה זה יעלה לך לעשות את זה. אני ממליץ לך לשמור על המחירים שלכם נמוך לעסקים מקומיים כי הם לא יוכלו להשקיע הרבה כסף בערכאה הראשונה, העבודה שלך כנראה רק להעמקת הידע של התושבים המקומיים של העסק שלהם יותר מאשר להכניס המון כסף, כדי שלא יהיו כאן בהחזרת השקעה מסיבית.

המפתח, לכן, כדי לחייב בקצה הנמוך, זה יכול להיות כל דבר החל $100-200 דולר לחודש, אולי אפילו פחות. תקן ביצוע טוב יהיה להביט ולראות כמה שלהם לבזבז על ספריות. אם הם מבזבזים הרבה ואני לא להרוויח כסף ממנו, אפשר פשוט להחליף את הרישום שלהם לגוגל אחד - הם יכולים פוטנציאל להרוויח יותר כסף.

שירותי קידום אתרים

קידום אתרים במנועי חיפוש: היתרונות של שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים כמה הייתם משלמים כדי יש המכירות של החברה גדל ב עד ארבעים אחוזים? אתה עומד להשקיע קצת יותר אם זה אומר בניין זרימה חזקה ויציבה של העסק החדש היה גדל באופן עקבי? כשהתחלת את העסק שלך, עד כמה אתה התכוונת להוציא על אסטרטגיה שיווקית? שירותי קידום אתרים שיווק במחיר נוח, יעיל ולבצע למקסם את ההחזר על ההשקעה על-ידי לקיחת כל מה שבנית. שהופך אותו גלוי באינטרנט. רוב העסקים בימינו יש אתר, אבל האם ידעת כי פחות מאחוז אחד של הכנסות ממכירות מופק פרסום במדיה חברתית? הזמנים משתנים מן ימים כאשר אנשים לשים שלטי חוצות ושלח את דברי דואר מיושן. אפילו מפה לאוזן והמלצות יד ראשונה לא מספיקים לקיים צמיחה יציבה עבור רוב העסקים. אסטרטגיות שיווק מסורתי הוכיחו להיות יקר מאוד בלי הרבה החזרה. שירותי קידום אתרים קח אתר ולשים של חברה שאין בה ממש בחוד החנית של בסיס לקוחות בעל אוכלוסייה מסוימת. כל אחד הוא קהל היעד. באמצעות אסטרטגית מילות מפתח ברחבי אתר האינטרנט של החברה, שירותי אלה להפוך לגדול את הקהל הזולה ביותר. זה מבטיח להביא תנועה לאתר שלך, השירות משתמשת בטכניקות חקר לשים חברה בראש הרשימה של מנועי החיפוש כמו גוגל ו- Bing.What שזה אומר זה כי בעלי עסקים יכולים לקחת הפסקה יקר אסטרטגיות שיווקיות, תנו למומחים למטב ולשמור את האתר שלהם באופן שהן כבר לא נראות עבור לקוחות , אבל מעדיף הלקוחות הם לא מחפשים אותם. שכסף מבוזבז עם אסטרטגיות שיווקיות מסורתיות כגון דיוור המוני הפצות של מידע. SEO מציע פתרון סביר כי יכול לקחת את כל העסק לרמה הבאה. בעלי עסקים להבין את הערך של אתר האינטרנט. זה חיוני שיש משהו נגיש מכל מקום כדי שניתן יהיה להתייחס ללקוחות. רוב העסקים להשקיע סכומי כסף יש שלהם אתרי אינטרנט מקצועיות ולעיתים קרובות פעמים, באופן מקצועי נשמר גם אינספור. עם זאת, האתר לא תתרום הרבה אם זה לא מוביל את התנועה. SEO הגדלת התנועה באופן זה סביר ועם השירות, מומחים בקצב זה הכל בשבילך. למרבה הצער הישן אומר "אם תבנה את זה, הם יבואו," השתנה עם הזמן. מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג כל יש דרישות של כיצד ניתן להשתמש מילות מפתח, כולל כמה פעמים, ואת הפרטים על השמה ועוד. עוד יותר, הדרישות הן כל הזמן שינוי ולהיות מעודכן. מילות מפתח חדשות מתווספות, כמו גם חוקים חדשים על איך להשתמש בהם. משך הזמן שנדרש כדי לשמור על אתר כזה הוא אינסופי. אם עסק מחפשים להגביר את התנועה ואת הכונן מכירות, נוכחות באינטרנט הוא שאבסולוטי עליך. זה פשוט לא יכול להיעשות ללא שירותי SEO. המציע גישה שיווקית סבירים השירות יביימו לקוחות אליך. לא סתם קליינטים, אבל לקוחות במיוחד מחפש את המוצרים והשירותים שלך החברה המבוסס על מילות מפתח שהם סוג לתוך חיפוש. לסיכום, זה כבר לא שאלה של אם נדרשים שירותי SEO. הם גישה שיווק זה הוכח כיעיל להעלות מכירות במחירים סבירים עד ארבעים אחוזים באינטרנט. מבטיח על מנת למקסם להישג ידם של האתר שלך, למטב את האסטרטגיה השיווקית שכבר נמצא המקום, הם מציעים פתרון נוח המאפשר המומחים לחסוך לך זמן, לגרום לך כסף, מאפשרים לך להתמקד אתה מצטיין: שמנהלת את העסק.