Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי יועץ קידום אתרים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

שיווק דיגיטלי כבר עשה את נוכחותה חש, התחזית עבור מדיה דיגיטלית נראה מבטיח. הוא צפוי לשחק תפקיד דומיננטי בקידום המותג הולך קדימה. עם הפופולריות הגוברת של מדיה דיגיטלית כמו טלפונים חכמים, חברתי ברשת האתרים ואחרים בהודו, בעלי עסקים מחפשים לנצל הזדמנות זו משמעותית כדי לנצל מדיה דיגיטלית כדי להרחיב את השירותים והמוצרים שלהם לאנשים רבים ככל האפשר. הציפוי על העוגה לשיווק דיגיטלי היא העובדה כי היא חסכונית יותר מאשר צורות מסורתיות של שיווק כמו פרסומות טלוויזיה & שלטי חוצות. עם זאת, קידום מותג באינטרנט באופן יעיל זה קל לומר מאשר לעשות. אתה צריך להיות אסטרטגיית משולב עבור כל פלטפורמה, ומעל הכל, ידע נרחב לגבי כל מדיום. לרכישת הידע הדרוש על שיווק דיגיטלי ופלטפורמות דיגיטליות שונות, השתתפות בוועידה שיווק דיגיטלי הוא חובה. . אבל אנחנו יכולים להתווכח מה רע בקריאת ספרים, לחפש באינטרנט ללמוד על שיווק דיגיטלי? אבל השתתפות בוועידה שיווק דיגיטלי כולל סידרה של הטבות: מפתח תובנה כתובות א כנס שיווק דיגיטלי מוצלח כרוך ההשתתפות של מומחים בעלי פרופיל גבוה מן התעשייה. חלק הרמקולים האלו גם לספק מפתח למשתתפים. הדובר הראשי, בדרך כלל מומחה בתחום זה עם מספר שנות ניסיון, מדבר על האתגרים ועל מכשולים התמודד במהלך הקריירה שלו ואת המכשולים שהוא התגבר. על השגת היעדים העסקיים שלו. אירועים רבים מתהדרים גם של הנואמים מרובים אשר מספקים גישה מגוונת כלפי זרמים שונים של דיגיטלי שיווק ועזרה תשובות כל השאילתות שלך. אלה מפגשים הם מקור מצוין של למידה עבור המשתתפים בכנס. אלה מפגשים מועילים מאוד עבור חברות הזנק ומומחי שיווק תובנות, טיפים מצוינים על שיווק דיגיטלי. לבעלי עסק, הפעלות אלה הם לא יסולא בפז לפיתוח בראש טוב עבור מתקרב, התגברות על משוכה עסקים, להשגת המטרה. הפעלות רשת יעילה יש הפעלות רשתות רבות של אירוע שיווק באינטרנט. אלה מפגשים מועילים מאוד עבור המשתתפים בכנס כי זה נותן להם את ההזדמנות כדי לקיים אינטראקציה עם רמקולים, מומחים משתתפים עמית. במהלך הפעלה ברשת, אתה יכול לדבר תעשיית ומומחי שיווק באופן אישי. עבור בעל העסק, הפעלות רשת הינם אידיאליים עבור החלפת פרטים הרשתות ואנשי הקשר בינם לבין עצמם ויצירת קשרים עסקיים טובים. ספק מסקרנת מוצגים אירועי שיווק דיגיטלי כוללים לעתים התערוכה הספק בו מומחי שיווק ובעלי מותגים להציע את המוצרים והשירותים שלהם למכירה. להיות זה לקוח ניהול תוכנה מדריכים, חדשנית למכשירים ניידים או e-ספרים שנכתבו ע י מומחים, לשיווק אלה יכולים לסייע לך לשפר את הידע שלכם לגבי שיווק דיגיטלי. מלבד שלוש הסיבות לעיל, הנה כמה גורמים נוספים שעליך לשקול השתתפות בסמינר על שיווק דיגיטלי: אתה זוכה ללמוד מיומנויות חשובות כדי להרחיב את העסק שלך בעולם הדיגיטלי. אתה מקבל לדעת כמה אסטרטגיות היעיל ביותר כדי לקדם את העסק שלך על פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל +, LinkedIn ואחרים. אתם יכולים להבין איך לאתר את ההחזר על ההשקעה (ROI). אתה יכול ללמוד איך למשוך ולהגדיל את הפניות באינטרנט. אתם יכולים ללכת משם עם טכניקות שיווק פורה למשוך לקוחות חדשים או להשיג יתרון תחרותי על פני האחרים בשוק. לכן, ביקור כנס שיווק דיגיטלי הוא מאוד יתרון עבור בעלי עסקים שרוצים להישאר מעודכן לגבי אסטרטגיות וטכניקות שיווק העדכנית ביותר. לעשות חיפוש מהיר לאירועים עתידיים על שיווק דיגיטלי, להירשם אתה חושבת יוסיף ערך רב לעסק שלך במונחים של הכנסה. שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

SEO עובדת עם אלגוריתמים: כיצד משפיע עדכון האלגוריתם האתר שלך שדירוג

שירותי קידום אתרים תמחור

קידום אתרים במנוע חיפוש (SEO) מסייעת בעצם המותג שלך תופיע גבוה יותר במנועי חיפוש, היא משפרת את הנוכחות המקוונת שלך. אם אתה יזם מסתכלים קדימה כדי לשכור את שירותיו של סוכנות SEO במחירים סבירים, אתה בדרך הנכונה. זה בגלל SEO הוא מאוד חשוב עבור מקוון הגדילה וההצלחה של העסק שלך. אתה עלול להתבלבל ידי המספר העצום של סוכנויות המציעות שירותים של רחב טווח של SEO, אבל אתה צריך להיות על המשמר בבחירת סוכנות הנכון לעסק שלך. אז כיצד ניתן לבחור את ספק השירות המתאים לפי הצרכים שלך?

להלן 3 טיפים מפתח שעליך לזכור בעת שכירת סוכנות SEO:

  1. לחפור נסיון העבר באינטרנט
אתה צריך לחפור לתוך העבר של הזוג SEO פוטנציאליים שאתם מצפים שכירת. מידע מסוים זה נחוץ כדי לסייע לך להבין את הרקע והכישורים שלהם, והכי חשוב, כדי להבין מי שותף לך במסע שלכם הצמיחה באינטרנט. כל טעות של העסקת סוכנות הנכון יכולה להיות הרת אסון עבור המוניטין של המותג שלך. זה ניתן להוריד את הדירוג שלך, לגרום נזק למוניטין התחום שלך ואת האמון של גוגל. יש לבדוק באתר שלהם, בלוגים, נוכחות במדיה חברתית, תיק לקוח. לעיין רשימת הלקוחות שלהם ולבקר את אתרי האינטרנט שלהם כדי להבין את איכות העבודה שהם מספקים.

בנוסף, זה יכול להיות רעיון טוב לשכור סוכנות עם ניסיון קודם בתעשייה. למשל, אם אתה לעסקי מסחר, תמיד עדיף לשכור מישהו שפעל למען המשווק באינטרנט בעבר.

  1. מגוון השירותים המוצעים

קידום אתרים לבד לא יכול לעשות הרבה עבור העסק שלך, אבל בשילוב עם שיווק תוכן, מדיה חברתית, שיווק, אימייל שיווק, שיווק סלולרי ושיווק PPC, זה יכול לעזור לעסקים להגיע לפסגת ההצלחה באינטרנט. אם סוכנות מציעה את כל השירותים תחת קורת גג אחת, לטפס בדירוג קידום אתרים לא תהיה במעלה הגבעה המשימות עבור העסק שלך יותר. היתרונות של זה יתגשם עצמם בצורה של אחידות של עבודה, מטרות משותפות, המחירים נמוכים. זה גם יהיה קל יותר לניהול שלך מאז יהיה לך נקודה יחידה של איש הקשר של כל השירותים במקום להתעסק עם אנשים רבים עבור עבודות שונות.

  1. דיווח ושקיפות
מאפיין חיוני ביותר של כל טוב SEO סוכנות הוא שהם צריכים להיות שקופים בעבודתם. אתה צריך לצפות שבועי או חודשי דוח מפורט (מה שיותר מתאים לעסק שלך) מהם. רוב סוכנויות קידום אתרים להפיץ דוחות קבועים, אישית עם הפרטים של האסטרטגיות שהן חלות, ההשפעות שלהם, השיפורים הביא על ידי אותם לאורך זמן בתחומי מפתח. בוחרים סוכנות המשתמשת של גוגל הטוב סטנדרטים, שיטות וטכניקות, אשר יגדילו את נוכחותך מותג אורגני. ודא כי הסוכנות שאתם מתכננים לשכור לא משתמשים באמצעים לא מוסרי עלול לשים את המותג שלך בצרות.

ברגע שיש לך את כל התשובות, זה יהיה הזמן להחליט. חלק מהדברים מפתח לציין הן כדלקמן:

  • לנסות לספק כמה שיותר מידע ככל האפשר על אתר האינטרנט שלך ושיווק במאמצים תאריך סוכנות SEO שלך. להימנע להסתיר מידע כבית שיגרום העבודה שלהם יותר קשה. לדוגמה, אם בעבר, קנית כל הקישורים או מדיה חברתית מזויף חסידיו, ליידע אותם.

  • סבלנות היא המפתח! אל תצפה תוצאות מהחודש הראשון עצמו; ייתכן שיחלפו לפחות 4-5 חודשים (או יותר) כדי לראות כמה תוצאות קידום אתרים בטון.