Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים מקומי

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים תמחור

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

קידום אתרים במנוע חיפוש (SEO) מסייעת בעצם המותג שלך תופיע גבוה יותר במנועי חיפוש, היא משפרת את הנוכחות המקוונת שלך. אם אתה יזם מסתכלים קדימה כדי לשכור את שירותיו של סוכנות SEO במחירים סבירים, אתה בדרך הנכונה. זה בגלל SEO הוא מאוד חשוב עבור מקוון הגדילה וההצלחה של העסק שלך. אתה עלול להתבלבל ידי המספר העצום של סוכנויות המציעות שירותים של רחב טווח של SEO, אבל אתה צריך להיות על המשמר בבחירת סוכנות הנכון לעסק שלך. אז כיצד ניתן לבחור את ספק השירות המתאים לפי הצרכים שלך?

להלן 3 טיפים מפתח שעליך לזכור בעת שכירת סוכנות SEO:

  1. לחפור נסיון העבר באינטרנט
אתה צריך לחפור לתוך העבר של הזוג SEO פוטנציאליים שאתם מצפים שכירת. מידע מסוים זה נחוץ כדי לסייע לך להבין את הרקע והכישורים שלהם, והכי חשוב, כדי להבין מי שותף לך במסע שלכם הצמיחה באינטרנט. כל טעות של העסקת סוכנות הנכון יכולה להיות הרת אסון עבור המוניטין של המותג שלך. זה ניתן להוריד את הדירוג שלך, לגרום נזק למוניטין התחום שלך ואת האמון של גוגל. יש לבדוק באתר שלהם, בלוגים, נוכחות במדיה חברתית, תיק לקוח. לעיין רשימת הלקוחות שלהם ולבקר את אתרי האינטרנט שלהם כדי להבין את איכות העבודה שהם מספקים.

בנוסף, זה יכול להיות רעיון טוב לשכור סוכנות עם ניסיון קודם בתעשייה. למשל, אם אתה לעסקי מסחר, תמיד עדיף לשכור מישהו שפעל למען המשווק באינטרנט בעבר.

  1. מגוון השירותים המוצעים

קידום אתרים לבד לא יכול לעשות הרבה עבור העסק שלך, אבל בשילוב עם שיווק תוכן, מדיה חברתית, שיווק, אימייל שיווק, שיווק סלולרי ושיווק PPC, זה יכול לעזור לעסקים להגיע לפסגת ההצלחה באינטרנט. אם סוכנות מציעה את כל השירותים תחת קורת גג אחת, לטפס בדירוג קידום אתרים לא תהיה במעלה הגבעה המשימות עבור העסק שלך יותר. היתרונות של זה יתגשם עצמם בצורה של אחידות של עבודה, מטרות משותפות, המחירים נמוכים. זה גם יהיה קל יותר לניהול שלך מאז יהיה לך נקודה יחידה של איש הקשר של כל השירותים במקום להתעסק עם אנשים רבים עבור עבודות שונות.

  1. דיווח ושקיפות
מאפיין חיוני ביותר של כל טוב SEO סוכנות הוא שהם צריכים להיות שקופים בעבודתם. אתה צריך לצפות שבועי או חודשי דוח מפורט (מה שיותר מתאים לעסק שלך) מהם. רוב סוכנויות קידום אתרים להפיץ דוחות קבועים, אישית עם הפרטים של האסטרטגיות שהן חלות, ההשפעות שלהם, השיפורים הביא על ידי אותם לאורך זמן בתחומי מפתח. בוחרים סוכנות המשתמשת של גוגל הטוב סטנדרטים, שיטות וטכניקות, אשר יגדילו את נוכחותך מותג אורגני. ודא כי הסוכנות שאתם מתכננים לשכור לא משתמשים באמצעים לא מוסרי עלול לשים את המותג שלך בצרות.

ברגע שיש לך את כל התשובות, זה יהיה הזמן להחליט. חלק מהדברים מפתח לציין הן כדלקמן:

  • לנסות לספק כמה שיותר מידע ככל האפשר על אתר האינטרנט שלך ושיווק במאמצים תאריך סוכנות SEO שלך. להימנע להסתיר מידע כבית שיגרום העבודה שלהם יותר קשה. לדוגמה, אם בעבר, קנית כל הקישורים או מדיה חברתית מזויף חסידיו, ליידע אותם.

  • סבלנות היא המפתח! אל תצפה תוצאות מהחודש הראשון עצמו; ייתכן שיחלפו לפחות 4-5 חודשים (או יותר) כדי לראות כמה תוצאות קידום אתרים בטון.

שירותי קידום אתרים מקצועי

שירותי קופירייטינג SEO בפירוט

שירותי ייעוץ קידום אתרים שיווק שותפים היא אסטרטגיה הדורשת יצירתיות, כל הפרטים הטכניים. לא יוכל לשלוט בכל ההיבטים שלה, המורכבות ב- snap האצבעות שלך כפי שנדרש באמת פרקי זמן ונחישות. להיכרות מה ואיך לעשות את זה לא קשה, איך להשיג רווחי להרוויח מזה הוא הבעיה האמיתית. רבים ישאלו איך שותפים שיווק עבודות. בעיקרון, יש משווק שותפים שתפקידם העיקרי הוא לשווק מוצרים ושירותים מגורם חיצוני. עמלות יתוגמלו אז משווק שותפים עבור כל הוראות הוא הולך להפיק. זה דרך מצוינת לעשות עסקים עבור כמה סוחרים כמו שיש יהיה אין צורך בהם צריך לטפל בנושאים שונים הרלוונטיים שיווק וקידום מכירות, יכולת פשוט לתת להם לשים לב להיבטים אחרים של העסק כגון סדר לוקח, משלוח טובין וכן הלאה. הרעיון הזה של שיווק שותפים הוא גם מועיל משווקים כמו זה אינו כולל חובת השתתפות צ'ינאמאן עסקיים שונים כגון תנאי התשלום, להחזיר את התנאים, מלאי וכן הלאה. הוא פשוט היא התמקדות כיצד לכוון מכירות פוטנציאליות ללקוחות שלו. בשיווק שותפים, יש ממש הרבה דברים שעליך להתבונן ולהעריך להפוך כלי שיווק מוצלח. בשל המורכבות והאתגרים השונים, חלקם בחרו להפקיד את היבט שיווק שותפים גוף מיקור חוץ. ובכן, מיקור חוץ פונקציה עסקים יכול להיות משמעות רבה לעסק שלך אבל אתה צריך להיות מוכן עבור תוצאה אפשרית שעשוי להתעורר אם כזה לא נמסרה היטב. כדי לוודא אם זה רק לפונקציה עסקים כגון שיווק שותפים כדי להיות במיקור חוץ, חלקם העדיף להצטרף מיקור חוץ בסיורים עסקיים כדי לדעת יותר על כל הפרטים הטכניים מיקור חוץ שונים. מצד שני, ישנם עדיין קמעונאים רבים הרוצים להיות משווק שותפים רשמיים שתפקידם הראשון להיות משווק מוצלח הוא להצטרף רשתות שותפים שונים איפה להם חבורה של הזדמנויות לפגוש סוחרים רבים שיוכלו לעבוד עם. הם יהיו תחת ארגון מסוים אשר יפקחו על ההנהלה עמלה בו הם יקבלו דמי השירות מהסוחרים בתמורה. בתור משווק שותפים, אתה צריך להיות מוקפד בהערכת ביניהם – בין המוצרים שהוא הולך לייצר הכנסה וזה הולך פלופ. המשווקים שותפים גם צריך להשתמש באתרי אינטרנט אחד או יותר שבו הם יכולים לקדם את המוצרים שלהם choses. ניתן לשלב את המושג SEO ואז כמו זה האסטרטגיה האולטימטיבי להגיע מגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. אבל אסטרטגיה זו ללא ספק יקר, לפחות בהתחלה. אתה מבזבז גדול עבור קידום מכירות אינטרנט חללים. זה איכשהו בעייתי, קמעונאים עומדים רק לשלם עבור קליקים כל יזם משווק שותפים. אז לא, לחץ על לא משכורת. אבל מה אם ישנם רק קליקים אבל כלום הוסב מכירות? . ובכן, אתה מפסיד כסף. עובדה היא כי כל אסטרטגיה עסקית דורש תשומת לב והתלהבות ללמוד על מנת לתפקד בצורה חלקה. אתה צריך להיות תשוקה יותר ידע כמו הימים חולפים לך להיות לא לתת מאחורי. אל תהססו כדי לקרוא טונות של ספרים, במבט של הבלוג רגילים ולהקשיב עצות של מומחים. עם אלה, לך למצוא דרכים כיצד להשיג להרוויח רווחי ולהפחית את ההוצאות השיווק שלך – משווק שותפים באמת מעולה. מצד שני, חלקם עדיין בעקבות חלומם להיות משווק שותפים שהם מאמינים שזה משהו אשר יכול לספק חיים בשפע. כן, ישנם אתגרים לאורך הדרך, זמן, מאמץ נדרש באמת. בנוסף, למי יש להתמקד ורוצה יותר הם אלה אשר יהיה מוצלח בתחום זה. ברגע שאתה יש להרחיב את הידע שלכם לגבי היבטים שונים של שותפים ושיווק mastered? איך אתה יכול לייצר יותר מוביל ולבזבז פחות, הכסף יזרום בצורה חלקה.