Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים תמחור

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים מקצועי

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים מקצועי

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

קידום אתרים במנוע חיפוש (SEO) מסייעת בעצם המותג שלך תופיע גבוה יותר במנועי חיפוש, היא משפרת את הנוכחות המקוונת שלך. אם אתה יזם מסתכלים קדימה כדי לשכור את שירותיו של סוכנות SEO במחירים סבירים, אתה בדרך הנכונה. זה בגלל SEO הוא מאוד חשוב עבור מקוון הגדילה וההצלחה של העסק שלך. אתה עלול להתבלבל ידי המספר העצום של סוכנויות המציעות שירותים של רחב טווח של SEO, אבל אתה צריך להיות על המשמר בבחירת סוכנות הנכון לעסק שלך. אז כיצד ניתן לבחור את ספק השירות המתאים לפי הצרכים שלך?

להלן 3 טיפים מפתח שעליך לזכור בעת שכירת סוכנות SEO:

  1. לחפור נסיון העבר באינטרנט
אתה צריך לחפור לתוך העבר של הזוג SEO פוטנציאליים שאתם מצפים שכירת. מידע מסוים זה נחוץ כדי לסייע לך להבין את הרקע והכישורים שלהם, והכי חשוב, כדי להבין מי שותף לך במסע שלכם הצמיחה באינטרנט. כל טעות של העסקת סוכנות הנכון יכולה להיות הרת אסון עבור המוניטין של המותג שלך. זה ניתן להוריד את הדירוג שלך, לגרום נזק למוניטין התחום שלך ואת האמון של גוגל. יש לבדוק באתר שלהם, בלוגים, נוכחות במדיה חברתית, תיק לקוח. לעיין רשימת הלקוחות שלהם ולבקר את אתרי האינטרנט שלהם כדי להבין את איכות העבודה שהם מספקים.

בנוסף, זה יכול להיות רעיון טוב לשכור סוכנות עם ניסיון קודם בתעשייה. למשל, אם אתה לעסקי מסחר, תמיד עדיף לשכור מישהו שפעל למען המשווק באינטרנט בעבר.

  1. מגוון השירותים המוצעים

קידום אתרים לבד לא יכול לעשות הרבה עבור העסק שלך, אבל בשילוב עם שיווק תוכן, מדיה חברתית, שיווק, אימייל שיווק, שיווק סלולרי ושיווק PPC, זה יכול לעזור לעסקים להגיע לפסגת ההצלחה באינטרנט. אם סוכנות מציעה את כל השירותים תחת קורת גג אחת, לטפס בדירוג קידום אתרים לא תהיה במעלה הגבעה המשימות עבור העסק שלך יותר. היתרונות של זה יתגשם עצמם בצורה של אחידות של עבודה, מטרות משותפות, המחירים נמוכים. זה גם יהיה קל יותר לניהול שלך מאז יהיה לך נקודה יחידה של איש הקשר של כל השירותים במקום להתעסק עם אנשים רבים עבור עבודות שונות.

  1. דיווח ושקיפות
מאפיין חיוני ביותר של כל טוב SEO סוכנות הוא שהם צריכים להיות שקופים בעבודתם. אתה צריך לצפות שבועי או חודשי דוח מפורט (מה שיותר מתאים לעסק שלך) מהם. רוב סוכנויות קידום אתרים להפיץ דוחות קבועים, אישית עם הפרטים של האסטרטגיות שהן חלות, ההשפעות שלהם, השיפורים הביא על ידי אותם לאורך זמן בתחומי מפתח. בוחרים סוכנות המשתמשת של גוגל הטוב סטנדרטים, שיטות וטכניקות, אשר יגדילו את נוכחותך מותג אורגני. ודא כי הסוכנות שאתם מתכננים לשכור לא משתמשים באמצעים לא מוסרי עלול לשים את המותג שלך בצרות.

ברגע שיש לך את כל התשובות, זה יהיה הזמן להחליט. חלק מהדברים מפתח לציין הן כדלקמן:

  • לנסות לספק כמה שיותר מידע ככל האפשר על אתר האינטרנט שלך ושיווק במאמצים תאריך סוכנות SEO שלך. להימנע להסתיר מידע כבית שיגרום העבודה שלהם יותר קשה. לדוגמה, אם בעבר, קנית כל הקישורים או מדיה חברתית מזויף חסידיו, ליידע אותם.

  • סבלנות היא המפתח! אל תצפה תוצאות מהחודש הראשון עצמו; ייתכן שיחלפו לפחות 4-5 חודשים (או יותר) כדי לראות כמה תוצאות קידום אתרים בטון.

שירותי קידום אתרים תמחור

שירותי SEO ספקי - מתודולוגיות מה הם לאמץ?

שירותי קידום אתרים הסיבות ואת המטרה מאחורי מנוע אופטימיזציה (SEO) חיפוש במנועי חיפוש או SEO היא מתודולוגיה אינטרנט להשתמש כדי למקסם את האינטרנט הדירוג מנהל האתר גם כדי ליצור תנועה אופטימלית, ממוקם באופן אידיאלי על-ידי הצבת האתר/הקישור העליון 10 טבעי חפש את רישום בתוך לכל מנוע חיפוש". מה זה חיפוש טבעי נוטה לצד?"רבים עשוי לשאול. רישום מנוע חיפוש טבעי ממוקם בצד שמאל כזה אתר חיפוש אלה שרואים גוגל או MSN. אלה "רשימות חינם" או כביכול, ולא "בחסות קישורים" על העמודות בצד ימין לפעמים שתראו בדף החיפוש של גוגל. "קישורים ממומנים" מקומות למעשה פרסומת שולם ע י הבעלים/המאסטרים של האתר על מנת לחמם את האתרים שלהם בעמוד 1 של החיפוש רישום על ידי משלם לפעמים כמות משמעותית של מה מסווג תחת שיווק. כל יום מיליוני גולשים ברחבי העולם לגלוש לחפש מידע, להשתמש באינטרנט כדי למצוא ולרכוש כל סוג של מוצרים ושירותים שאפשר להעלות על הדעת. למותר לציין, ממקם את האתר שלך בראש רשימת החיפוש כל, במיוחד אלה פופולריים ברחבי העולם כמו גוגל, שווה שיש מטעני משאיות של הקונים לשפוך לתוך היומיום החנות שלך. על מנת לייצר תנועה ככזה, מנהלי אתרים צריך להתבטא פוטנציאל מזמין והפופולריים של מילות מפתח בדפי האינטרנט שלהם. חלק מהמטרות מועילות של קידום אתרים במנועי חיפוש כולל: • ביצירת ולהגדיל leads• עסקים קידום המכירות של המוצרים ו / או services• שיווק, branding• וצמצום של עסקים costsSearch במנועי היא גם סוג של אתר אינטרנט שיווק, פרסום וקידום. נפוץ, מילות מפתח פופולרי לקוחות פוטנציאליים להקליד במנוע חיפוש כדי למצוא את המוצרים המבוקשים שלהם אופטימיזציה בדפי האתר של המוכרים על מנת לנסוע בפקקים. בהמופע של חנות מקוונת מזונות לחיות מחמד, הבעלים של אתר האינטרנט יעד על הראשון, או אם לא ראש 10 דירוג גוגל או יאהו לחפש "ללטף מזונות" או "חיות מחמד-חנויות". זה מגדילים את הסיכון קבלת מכירה במקום להיות בעמוד החמישי של הרישום חיפוש. והתאגידים הגדולים הם מבינים את היתרונות העצומים ואת היתרונות של קידום אתרים במנועי חיפוש, בעיקר עקב השקעות קטן גדול החזרות, ניצול במילים אחרות שלהם החזר על ההשקעה (ROI). לוקח לדוגמה את חנות לחיות מחמד לעיל. חנות לחיות מחמד אונליין המתמקדת בנושא SEO להגדיל את התנועה אל החנות שלהם יכולים לצפות עם תשואה של 4:1 או יותר. כלומר שיש פי 4 יותר הכנסה להוצאה הכספית. בדרך המקובלת של עיתונים קרי magazine, שיווק ועוד, באותו העסק יהיה בקושי לשבור אפילו, במקרים נדירים לא לסכם רועי של 2:1.To, קידום אתרים במנועי חיפוש עכשיו משמש כאמצעי רווחי, פנומנלי כדי להגביר את התנועה העצום לאתר דרך חסכונית ומהירה. גם אם העסק אינה ישות מבוסס באינטרנט, SEO הוא מדיום פרסום פנטסטי, כי עצמה משאיל השפעה יכול לגרום לעצמך. עסקה נהדרת בדרכים יותר מאחד. לקבלת פרטים נוספים וטיפים על קידום אתרים, שיווק אחרים באינטרנט, בקר [http://www.thehyperaffiliate.com]