Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

האמת הפשוטה של תכנות ניתן לסכם כך: עיצוב + קוד = ממשק של אתר, לא משנה כמה אטרקטיבי תוכנן, אינה יכולה להתקיים ללא קוד. זו הסיבה מדוע מקצועי מעצבים/סוכנויות/חברות שאין להן מספיק קידוד מומחיות על מפתחים כדי להוסיף פונקציה צורה יפה. הזן וורדפרס. וורדפרס הופך את הכל קל יותר, ולא רק עבור כל יום המשתמש/admin. עם אותה כמות זמן, מאמצים ומשאבים בהישג יד, מפתחים יכולים ליצור דברים הרבה. יותר טוב עם וורדפרס לעומת כאשר הם הולכים על כלום. וורדפרס נותן בסיס חזק, גמיש פיתוח אינטרנט. וזו הסיבה PSD המרה נושא וורדפרס מפותחת מאוד. PSD ל- WordPress המרה: תהליך זה הוא למעשה די פשוט (בתיאוריה): עיצוב דיגיטלי קבצים נשלחים על-ידי לקוחות (אתה). קבצים אלה עשויים להימצא מהתבניות הבאות: PSD (מסמך Photoshop), INDD (InDesign), JPG/JPEG, ועוד. למען בהירות והמרה יותר, קובץ בשכבות היא כמעט תמיד עדיפה. ספקית השירות ההמרה (לי) לוקח קבצים אלה, ואז מתחיל הכיף. חיתוך וקידוד שיקרה אחר כך הרכיבים הבודדים של העיצוב (תפריט הכרטיסיות, תמונות, לחצנים, סמלים, וכו '..) הם 'חתך' והניח בפורמט HTML. זה HTML 'מסגרת תיל' ואז לחלק, מקודד לתוך תבניות PHP ספציפי וורדפרס. האלמנטים בסגנון מוצפנים לתוך CSS. אותו תהליך חוזר על עצמו עבור כל דף עיצובים. תוספות ופעם איתור באגים, עשה הקבצים דירוג (תבניות, גליונות סגנונות, הקובץ פונקציות ועוד) הן הידור בתיקיה אחת, נבדק בקפידה ומגובה על שגיאות, תאימות דפדפן, והיענות (בשביל מה להשקיע נושא טוב אחרת?), ואז נשלח לבית הלקוח. היתרונות שם הם פשוטו כמשמעו אלפי מדהים, ידידותית SEO, יישומון מוכן ערכות נושא של וורדפרס זמינים עבור כמה דולרים, או אפילו בחינם. אז למה בזבזת זמן ומאמץ על שירות כאשר אתה יכול לקבל מוצר באופן מיידי? הנה ניסוי: ללכת לבדוק את נושא היער (חברת בת של שוק Envato), אשר הוא אחד השווקים הגדולים ביותר ערכות נושא של וורדפרס. הזן 'ערכות נושא של וורדפרס עסקים' בשורת החיפוש, למיין את הפריטים לפי במגמת העליון או הנמכר ביותר, ולעבור את ערכות הנושא עלה. ספויילר / השערה (ואת המסקנה בסופו של דבר): כל נושא יחיד יהיה כמעט ולא הבא עיצוב, כמו גם תכונות. בעוד נושאים אחרים vie על תשומת הלב של מיליוני משתמשים על-ידי להיות תחרותי כמו ככל האפשר, שאין מקום על 'מקוריות': אתה נשאר עם מצרך נפוץ, כמו כולם באנכי שלך. הסיבות לוגית אם ללכת על העידו ערכות נושא של וורדפרס בהשראת העיצוב שלך צריך להיות: חוסר של מומחיות טכנית: לארגונים שאין די משלהם חנונים וורדפרס לעבודה "מתחת למכסה המנוע", שירות זה הוא מציל חיים. משופרת זהות מותג: מעצבים שלך להבין את החברה שלך, ממוקמות בצורה מושלמת כדי ליצור עיצוב חזותי של המותג שלך. הם מאיירים עיצובים אלו ולגרום לנו להם בתפקוד מלא דרך המרה. עצמאים מעצבי אינטרנט וגרפיקה: עיצוב עצמאי מקצוענים נעשים משלהם צוות מפתחים מרחוק כדי לעבוד ולשתף פעולה עם. הגירה: הספק של המנעול-in הוא האמת הכואבת של התעשייה דיגיטלי. אז כאשר אתה נמאס התכונות של פלטפורמה ומחליט להסטה וורדפרס, באפשרותך עדיין לשמור את העיצוב הקודם המהימנים שלך ולקבל אותו למוטיב של וורדפרס. חיפוש בגוגל של הערת סיום עבור "PSD ל- WordPress ההמרה הטבות" הביא לי אינספור מאמרים המהלל את הנקודות של 'ידידותיות למשתמש', ואת 'קידום אתרים', ועוד. האמת היא כי אלה הם תכונות שתוכל לקבל ערכות נושא וורדפרס טוב. כל ספק שירות טוב יעשה את זה. ? עיצוב מותאם אישית משלך, בשידור חי באינטרנט מהו שירות זה עבור זה מקווים שאנו נסדיר את זה. שירותי קידום אתרים

קידום אתרים במנועי חיפוש: היתרונות של שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים מקומי מחקר מילות מפתח הוא צעד חיוני בכל קמפיין SEO, עבודתה מייגע אבל נחוץ מאוד. כן, זה בהחלט יעזור לך להשיג דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. אם אני יכול לתת לך את הטיפים SEO top 3. בתיק של טריקים, אני חייב לומר #1 היא מילת המפתח Research.Now כולם יש שם הבעלים של הנוסחה וטריקים למציאת נישה מילת מפתח או ביטוי, ואני קונה כמה כלים לשם בעצמי, אבל נראה שתמיד תחזרו אל כלי מילות המפתח חינם של גוגל, הם הוסיפו מספר תכונות ההופכות באמת כלי זה קל לשימוש, מאוד מועיל. SEO טיפים - מציאת נישה מילת מפתח או ביטוי מתחיל עם העניין שלך. צור רשימת המועדפים המוצרים והשירותים שלך, אם אתה מתכוון להתחיל לקדם את האתר שלך, שלו הרבה יותר קל לכתוב מאמרים, לבוא עם תוכן, אם אתם מעוניינים המוצר או השירות. כלי מילות מפתח מספק לך מילות מפתח או צירופי מילים זה אנשים מקלידים לתוך מנועי החיפוש. כך לדוגמה בכלי שלנו חיפשנו "סקייטבורד", הכלי יתן לנו נתונים מסוימים חזרה על איך פעמים רבות מילת מפתח זו או ביטוי החיפוש בחודש אחד. עכשיו אתה עשוי להבחין החיפוש על מילת המפתח שלך הביא מיליוני חיפושים חודשי, ובכן מהיכן זה מגיע החלק נישה, לקחת את מילת המפתח "סקייטבורד" ולהפוך אותו למשפט כמו "סקייטבורד משאיות" או "הסקייטבורד המובילים חפיסות" ולא ישימו לב התחרות ואת החיפושים החודשית יורידו באופן דרסטי, אך ברצונך עדיין רוצות למצוא מילים לייצר תנועה. אני נוטה להשאיר לבד מילות מפתח עם פחות מ-500 חיפושים חודשי של עד 100, 000 חיפושים, תלוי רק התחרות. למרות אינסטינקט. הייתי אומר לך ללכת אחרי מילת המפתח הפופולרי ביותר, אבל זה לא תמיד הגישה הטובה ביותר, זה תמיד קל יותר להגיע מספר אחד על מנועי החיפוש אם מילת מפתח יש פחות תחרות יותר כדי להתחרות נגד מיליוני דפי אינטרנט. אף-על-פי אנחנו נמנע מלהיכנס לפרטי פרטים על התהליך כולו, אני מקווה שזה נאור יש לך על העובדה כי צעד זה יכול לעשות את זה או לשבור את זה בשבילך. לא לבלות חודשים בניסיון להיות מספר אחת רק כדי לגלות כי מילת המפתח שלך אינו יוצר כל תנועה בכלל או אתה נגד התחרות הגדולה.