Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

אם אתם מחפשים לקבל במנועי החיפוש גבוה, להפסיק לחשוב מנוע חיפוש אופטימיזציה (SEO), תתחיל לחשוב אופטימיזציה חוויית חיפוש (SXO). גוגל ומנועי חיפוש אחרים הם עכשיו מסתכלים אחרת על דפי שהם אינדקס. . כן, הם עדיין מחפשים תוכן, אבל ישנם אלמנטים חדשים כי הם רוצים לראות בעמודים ועם את המבנה הכללי של האתר. באופן כללי, מנועי החיפוש מחפשים הדפים שנוצרים עבור חוויית המשתמש הטובה ביותר. רכיבים אלה מתרכזות בעיקר מה הדף מספקת את הקורא. הדף מספק את הקורא במידע שהם מחפשים בכל הנוגע הביטוי חיפוש לחפש? הספק תוכלו למצוא את התשובות לשאלה שיש להם? להלן 7 עצות שיסייעו לך לשפר את הסיכויים שלך להשיג דירוג חפש טוב יותר: 1.... תראה התוכן בדפים שלך. התוכן נכתב עבור הקורא או שאתה פשוט מנסה למכור אותם? רוב הקוראים מחפשים מידע ראשון; לא כדי למכור. שים את עצמך בנעליו של לקוח פוטנציאלי. אם אתה לא מקבל את המידע שאתה מחפש נשארת באתר ההוא? לתת לקורא את מה שהם מחפשים לא מה אתה רוצה למכור them.2. האם אתה משתמש הרבה קישורים פנימיים בדף אינטרנט? אם כך, עליך לשקול הפחתת הסכום ולהשתמש רק קישורים לדפים קשורים החשוב ביותר topic.3. אם אתה משתמש בטקסט המקשר לדפים לפעולת להתקשר כדי פונקציה שקול לשנות אותם כפתורים. זה יהיה מאוד עזרה עם המשתמש להיתקל דירוג. שוב, רק הקישור כדי החשובים ביותר הקשורים pages.4. תאמין או לא, מנועי החיפוש נותנים דירוג גבוה דף לאתרים Secure Sockets Layer (SSL). תביא את האישור עכשיו! 5. . זה צריך להיות לא brainer; אתרי אינטרנט רבים עדיין לא אופטימיזציה עבור התקנים ניידים. אם האתר שלך הוא אחד שלא, לתקן אותה עכשיו. זה יעזור לא רק לתת את האתר שלך הזדמנות עבור דירוג טוב יותר, אבל תקבל יותר תנועה site.6 שלך. כמה מהר לטעון את הדף שלך? אם יש לכם אתר טעינה איטית מנוע החיפוש לא ייתן לך דירוג גבוה מאוד, או אולי לא הדירוג ב all.7. אם אתה משתמש במילת/ביטוי יותר משני או שלוש פעמים בדף, לא. אתה צריך לדעת את זה עד עכשיו, אבל הנה החדשות הטובות: אתה יכול לקבל את דף דירוג גבוה עבור מילת מפתח/צירוף מילים אחד או יותר. עליך לכלול מילות מפתח הקשורות וביטויים/מילת המפתח בתוכן דף. אם מילת מפתח/הביטוי העיקרי שלך הוא "סוכריות ללא סוכר"; להשתמש גם ביטויים כמו ממתקים סוכרתית, אין ממתקים סוכר, וכו '. שירותי קידום אתרים תמחור

קידום אתרים חיפוש Enginge - המטרה

שירותי קידום אתרים

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך הגדלת הדירוג של אתר אינטרנט בתוצאות מנוע החיפוש. SEO שירות חיוני עבור חברת להגדיל יישוב תנועה לאתרים שלהם. העלות של שירותי קידום אתרים משתנים בהתאם את ספק השירותים, כמו גם השירותים המוצעים. העלות של מקצועי SEO שירות נע בין 1000 $ $2000 ו- SEO האתר הערכת השירות מתחיל 15000 דולר.

העלות של שירותי קידום אתרים היא דאגה גדולה עבור כמעט כל משרדי (בעיקר עבור חברות עסקיות קטנות) התמודדות עם טכניקות SEO. אם SEO לא מאתרת את מילות המפתח הנכון ואז זה יכול להוביל דור של כמות גדולה של פניות באיכות נמוכה. זה יביא תשואה נמוכה למרות כמויות גדולות מושקעים, דבר שאינו סביר עבור עסק קטן. לכן, חברות SEO עכשיו אימצו אסטרטגיה חדשה בשם התוצאה מונע גישה (תמחור עלות לשעת חירום). מתוך תפיסה זו, אתה משלם רק כאשר אתה רואה תוצאות. חברת קידום אתרים טוב יבטיח את הכסף בחזרה אם הם אינם מסוגלים לעמוד ביעד של העברת תוצאות העמוד העליון בתוך פרק זמן נתון.

העלות של שירותי SEO תלויה גם מילת המפתח הפופולריות ואת מילות מפתח תחרותיות. עבור עסקים קטנים דאגה, מחפש את התמחור של מילת המפתח היא דרך טובה יותר של גישה. להתחיל עם מילת מפתח יחיד על ידי משלם רק כמות קטנה. בהדרגה, על הצלחה, להוסיף מילות מפתח נוסף לרשימה כדי להגדיל את התנועה ואת ההכנסות.

ישנם שירותים מסוימים SEO לחייב תשלום חד פעמי. במקרים כאלה, אין תשלום נוסף יחול על שירותים נוספים. רוב החברות גובות עבור השירותים שלהם על בסיס רבעוני. לפעמים, חברות קידום אתרים אלה מציעים מחירים מיוחדים נפח.