Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

אם עובדים על מנוע חיפוש optimisation עבור אתר האינטרנט שלך, או אולי אפילו אלה מועדון או בחברה שלך, תזכה המון ניסיון וידע אודות התהליכים המעורבים בהעברת אתרים במעלה הדירוג חשיבות עליונה. אז למה לא לשים את הכישורים האלה לכמה ולהשתמש גובים עבורם?

לעבוד בתוך ארגון גדול זה בסדר, אבל טכניקות SEO משתנים כל הזמן, אז זה טוב לשמור מאוד הקדמית של ידע, פירוש הדבר עובד מתוך שעות. אם אתה עובד שעות ארוכות אלה בכל מקרה, אתה גם יכול להרוויח מהם משהו, דרך טובה לעשות זאת היא להציע את שירותי אלה אשר אולי לא יכולים להרשות לעצמנו חברה מקצועית.

כמו אנשים. זוז באמצעות ספריות גדולות כגון Yell.com ולהתחיל למצוא את עסקיהם המקומי באמצעות גוגל ומנועי חיפוש דומים אחרים, זה אומר כי יש שפע של חברות קטנות יותר, מי צריך להימצא. הם לא יכולים. להרשות לעצמנו את המחירים גדול חברות שיווק גדולות לחייב אז הם מחפשים משרדי קטן לעזור להם - וזה ופה אתה נכנס לתמונה.

הדבר החשוב להבין, גם הוא כי אופטימיזציה עבור חיפוש מקומי הוא הרבה יותר קל פעילות אופטימיזציה המוצר הלאומי הזה, אז זה גם דרך מצוינת כדי לחדד את כישורי שלך ולקבל כמה מהר זוכה ל- boot.

? אז איך אתה יכול להיכנס עסקים אלו?

גם מקום טוב להתחיל הוא ברמת האתר המקומי. עיירות וכפרים רבים תהיה בספרייה המקומית או אתר אינטרנט איפה לפרסם עסקים מקומיים רבים. יש לך מספר אפשרויות כאן, הם תלויים כמה בעלי האתר פתוחים להצעות שלך, אז זה מה שאתה יכול לעשות.

גישת הבעלים של אתר האינטרנט

אם יש מדריך אתרים או מקומי בכפר או בעיר באתר, הגישה הבעלים של זה ולראות אם הם יהיו מוכנים לאפשר לך להציע את שירותיך לכולם על האתר. אתה יכול לעשות את זה דרך מערכת השובר או רק מורשה להתקרב כל העסקים באמצעות הדואר האלקטרוני. הדבר חשוב לציין הוא שאתה צריך לעשות את זה באמצעות דוא ל ערכאה הראשונה כדי לשמור על עלויות נמוכות.

לגשת לעסקים

אם יש מדריך עסקים זה אומר יש חבורה של פרטי הקשר של החברה - אז למה לא ליצור עמם קשר? הדרך הטובה ביותר לעשות את זה (בהנחה שאין מאות מהם) היא לכתוב אותם בנפרד עם ההצעה שלך.

להיכנס

יש לך החוצפה לעשות את זה? פשוט ללכת אל חנות או עסק ולבקש מהם! לוקח קצת חוצפה, אבל אם יש לך את זה, זהו זה, בייבי!

אבל כמובן, אתה צריך להתאמן מה לגבות, זה מגיע לכמה זמן אתה מצפה שאבלה את אופטימיזציה, כמה זה יעלה לך לעשות את זה. אני ממליץ לך לשמור על המחירים שלכם נמוך לעסקים מקומיים כי הם לא יוכלו להשקיע הרבה כסף בערכאה הראשונה, העבודה שלך כנראה רק להעמקת הידע של התושבים המקומיים של העסק שלהם יותר מאשר להכניס המון כסף, כדי שלא יהיו כאן בהחזרת השקעה מסיבית.

המפתח, לכן, כדי לחייב בקצה הנמוך, זה יכול להיות כל דבר החל $100-200 דולר לחודש, אולי אפילו פחות. תקן ביצוע טוב יהיה להביט ולראות כמה שלהם לבזבז על ספריות. אם הם מבזבזים הרבה ואני לא להרוויח כסף ממנו, אפשר פשוט להחליף את הרישום שלהם לגוגל אחד - הם יכולים פוטנציאל להרוויח יותר כסף.

שירותי קידום אתרים

איך למצוא את השירות הטוב ביותר SEO עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים מקומי

אם אתה מחפש באינטרנט שיווק החברה לספק שירותי SEO לחברה שלך, לא ייתכן הרמז הראשון איפה להתחיל. שיווק באינטרנט הפכה כה חיוני לבתי עסק, כי ישנם מספר יוצא דופן של חברות SEO מתחרות בשוק הנוכחי. אז איך אתה יודע איזה מהם לבחור?

סביר להניח שתמצאו כי על-ידי חיפוש ב- Google עבור חברת השיווק באינטרנט במיקום שלך, מאות תוצאות יופיע. זה נראה מרתיעה בהתחלה, זה יכול להיראות בלתי אפשרי להפריד חובב סוכנויות אלה באמת יכול לייצר תוצאות. אבל תהיו בטוחים, ישנם כמה מספר סימנים שיעזרו לכוון אתכם לכיוון הנכון.

ראשית, אתה צריך לחשוב באופן ברור על אילו שירותים החברה שלך לרוב הצרכים. סוכנויות שונות אפשר בעלי התמחויות שונות, אז זה הגיוני לקבוע בדיוק מה אתה מחפש לפני שתחליט מי להעסיק. האם ברצונך להגביר את המוניטין של המותג שלך? או אתה יותר מודאג לגבי קבלת תשומת לב במקום הראשון?

ישנם מספר שירותים זמינים לתקשר SEO, כגון 'לשלם עבור קליק' ממוטבת כתיבת תוכן, בניית קישורים, בניית אתרים וניהול כל כך הרבה יותר. זה הגיוני לעשות קצת מחקר לתוך שירותים אלה לפני שתחליטו מה הכי טוב יכול לשרת את העסק שלך.

לחלופין, באפשרותך לחפש סוכנות המפרסם בגישה turnkey שיאפשר לכם לבחור את השירותים שאתה חושב הטוב ביותר בשירות העסק שלך. אתה צריך להיות מסוגל לדבר עם אחד היועצים שלהם כדי לגלות בדיוק מה כל אחד אומר, איך זה יכול להיות מסוגלים לעזור לרומם את המותג שלך, להגדיל את המכירות שלך.

חשוב לזכור בשלב זה, כי כל הצעת מחיר שמתקבלת צריך להיות חינם וללא התחייבות. רוב סוכנויות קידום אתרים להציע לך ייעוץ בחינם כי הם יודעים שזו ההזדמנות שלהם כדי להרשים אותך ולהרוויח את העסק שלך. אתה צריך להיות מסוגל לחפש עצה מן הסוכנות, מבלי להיות כבול לנוע קדימה עם אותם.

בנוסף, על ידי קבלת כמה ציטוטים שונים ניתן יהיה לקבל החלטה מושכלת באופן מלא על איזה שירות לשימוש. עם זאת, אם אתה מסתכל מתחרה מספר סוכנויות, עדיף לעשות זאת בשקט.

סוכנויות הטוב כבר יהיה היצע עצום של לקוחות הוקמה, אז בעוד הם כמובן מעריכים את העסקים שלך, לנסות להתנגד "מתקמצן" עם אותם במחיר טוב יותר או מודה אתה קניות בסביבה, כמו אתה עלול לאבד אותם.

עדיף להודות כי הצעת המחיר שלהם הוא מעט בטווח המחירים שלך, כפי שהם עשויים להיות מסוגל לעבוד איתך כדי ליצור תוכנית מתאימה יותר מחויטות בהתאם לתקציב.

בעוד אתה מחפש סוכנות שיווק באינטרנט, מנסה לא להיות מרומה לחשוב כי החברה שצץ לראשונה מנוע החיפוש שלך היא בהכרח הטוב ביותר. לפעמים פועל בדרכים מסתוריות, וגוגל לא תמיד מחוון מושלם של איזו סוכנות נכון עבורך. עדיף לסמוך על האינסטינקטים שלך.

באופן דומה, רק בגלל האתר של סוכנות נראה ו־13, זה לא אומר שהם מוסמכים לטפל SEO שלך. המועמדים המבטיחים ביותר, הן אותן החברות השלימו אסטרטגיות מוצלחות עבור מספר לקוחות בעבר, אז חפשי המלצות חיוביות, מחקרים וסקירות ליידע את ההחלטה שלך.

לבסוף, ואולי הכי חשוב, אל תסתמך על האינטרנט לספר לך כל מה שאתה צריך לדעת. זה אולי נראה כמו חושב אחורנית, בהתחשב הטבע של שיווק באינטרנט, אבל אתה תקבל את הסימן הכי טוב לגבי המנחה המקצועי של החברה על ידי. לדבר עם אותם בעצמך.

. אז תרים את הטלפון סוכנות SEO המקומי שלך, או לארגן פגישת ייעוץ פנים אל פנים, תקשיב מה יש להם לומר על איך הם יכולים לשנות את העסק שלך באמצעות שלהם מגוון רחב של מיומנויות.