Home

3 טיפים לבחירת סוכנות SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

יש הרבה תחרות שם עבור מומחי קידום אתרים שמוכרים שירותי SEO. לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם יודע כי הם צריכים לדבר מספר חברות לפני שתבחרו מישהו לנהל את שירותי SEO. אם אתה הולך לסגור את הפניות קידום אתרים אלה, עליך לדעת את הדברים שלך, ללכת צעד נוסף כאשר להרכיב את ההצעה שלך. לשים יחד הצעה שירות קידום אתרים המכיל מחקר טוב יעזור הלקוח שלך מרגיש בטוח לגבי היכולות שלך ולעזור לך לסגור את העסקה. בעת ביצוע הצעה מקיפה עבור לקוחות פוטנציאליים, העצות הבאות כדי לסייע לך לפתח אסטרטגיית לתת לך מפת דרכים ברורה צריך הלקוח מחליט להמשיך הלאה.

1. לבצע הערכה ראשונית של הפרויקט הפוטנציאלי

חשוב לבנות יחסים ולקבל מידע מן ללקוחות פוטנציאלים, אז לא לקפוץ לתוך השיחה הראשונה שלך עם הרבה מכרזים מכירות. לעתים קרובות יותר מאשר לא. זה רק ישאיר פוטנציאליים עם הרושם שאתה יותר מתעניין. הכסף שלהם מאשר לעזור להם.

שירותי קידום אתרים לעסקים קטנים

מומלץ להעיף מבט באתר האינטרנט המדובר לפני שתפנה פוטנציאליים. ככה שיהיה לך רעיון בסיסי לגבי מה הם מוכרים, איך אתה יכול לעזור להם להשיג יותר בדירוג ותעבורה.

שירותי קידום אתרים

אם אתה לא יודע כלום על הלקוח, עליך לקבל מידע בסיסי עליהם. אתה יכול למצוא את רוב המידע על-ידי לחקור את החברה באינטרנט:

  • כמה גדול הוא האתר?
  • אילו סוגים של מוצרים ושירותים החברה מוכרת?
  • ? האם החברה מעוניינת ביותר קמפיין מקומי, לאומי או בינלאומי
  • כמה התנועה אינה האתר מקבל כל חודש? (compete.com)
  • איך תחרותי הוא שוק נישה זה

2. לעשות ניתוח נפח חיפוש מילת מפתח

שירותי קידום אתרים ספקי צריך להיות מעל המשחק שלהם על ידי מתן פתרונות אופטימליים במנועי חיפוש, ו- מינימום מאוד, להיות השווי עם אחרים בני שזוהה בשדה. שלהם טכניקות אופטימיזציה של מנוע חיפוש חייבת להתבסס על מורכבות מחקר וניתוח של מתחם התעשייה ספציפיים, בעוד גם בעקבות תהליך stepwise בנוי היטב. יתר על כן הם צריכים בצע גישה שותפות ביעדים התפעוליים של הלקוח איפה שיקול מרכזי, ואז לפתח ולנהל את העסק בהתאם.

שירותי SEO 4 השלבים הבאים ספק האסטרטגיה המוצע;

1 - ניתוח פעולות קדם: כצעד ראשון, להבין את היקף התקציר. אתר האינטרנט של r הוא ניתח מנוע חיפוש הידידות בחשבונות שונים כמו קוד HTML, עיצוב, ניווט, דפים יתומים, שבור קישורים, תגיות, שימושיות וכו '. זה מועיל באיתור אתר אינטרנט על כל האינטרנט קנה-מידה, נותן רעיון מושלמת של העבודה ושל העבודה עוד יותר.

2 - התקדמות: לאחר הבנת מהות הפעולה של הלקוח שלך, מטרות ותחרות שלהם, ההתקדמות כולל 5 שלבים עיקריים של שיווק במנועי חיפוש:

א ניתוח מילות מפתח

b. סינדיקציית תוכן

ג בדיקת תאימות HTML

ד הגשות

אי שיטות ניקוי אחרות כמו אימייל שיווק, שיווק שותפים, וכו '.

3 - המלצות: עוקבות לניתוח נתונים היסטוריים, אבל אתם יודעים, השלב הבא הוא מאורגן, מומחה פיתוח, המלצה של ההצעה או סיסנית (תוכנית של פעולה). זה בסדר לקחת בחשבון גם את ההמלצות תקציבים ושירותים עבור האתר, לרבות מטרות ארגונית, תפעולית עיסקי.

4 - תכנית ייזום ויישום: בעקבות המלצות תכנית הפעולה מוסכמים, האסטרטגיות מפותחת הם בבירור התחום ומוקצה. שבו יש צורך בהתאמה צוות יוקצה לעבוד בתיאום מלא, גישה אגרסיבית נלקח ליישם אותו. דוח דו-שבועי נשמר על מעמדם של סככה עשה והוא היתכנות בדק side-by-side.

זה חיוני להבין העקרונות הבסיסיים של SEO הם בנושא שיפור אמצעי האחסון והן לאיכות התנועה באתר על כל מנועי החיפוש הגדולים. קבוצת מילות מפתח סביב הבסיס של המוצר או השירות המוצעים יישוב ממוטבת ביחס שלהם תאימות עם כל מנוע חיפוש ספציפי. ניתן בהחלט לבצע זאת באמצעות שני חיפושים טבעי או אורגני, בתשלום. היתרון ענק אופטימיזציה למנועי חיפוש היא היכולת של מיקוד-סוגים שונים של חיפושים, אשר יכולות לכלול מנועי חיפוש אנכיים ספציפיים לתעשייה, חיפושים מקומיים וחיפוש תמונות אפילו גם כן.

הרעיון האולטימטיבי הוא לגדול הרלוונטיות של אתר ברשת האינטרנט באמצעות חיפוש מנועי, אשר בתורו צריך כדי ליצור את הבסיס של אסטרטגיה שיווקית באינטרנט מתמשכת. SEO שואפת לשפר את המראה של אתר אינטרנט טכני לעשות אותם ידידותי בעיניו של הרובוטים מנוע חיפוש ואת ובכך למשוך יותר מבקרים לעמוד הנחיתה של אתר האינטרנט.

ספקי שירותי מנוע החיפוש חייב להיות צוות מומחים של יועצים מי ישא פרוייקטים קידום אתרים העונים על הצרכים מקוון מקצועי של לקוחותיהם. השירותים שלהם חייב להיות עצמאי אלא גם מהוות חלק מקמפיין שיווקי באינטרנט הוליסטית.

ספקי שירות רבים בתוך הזירה SEO, טובים לפיתוח מיומנויות טכניות פתרונות קוד המקור ואתר עיצוב אבל חסר כישורים אחרים כמו כתיבת תוכן וניהול. זוהי חובתך הבלתי נדלית כלקוח כדי להבטיח כי אתה מקבל לכספך תמורה, על ידי הולך עם ספק מי יכול להציע שירות קידום אתרים אחד להפסיק אבל במחיר נוח במיוחד אם אתה בעל עסק קטן.

שירותי קידום אתרים

העלות של שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים הם הגורמים העיקריים להתפתחות של כל עסק. לכן, יש גם צורך לעבור את השירותים שהוחלו ולאחר מכן להחזיר שהתקבלו ממנה על בסיס מרווח קבוע של זמן. פשוט לשכור SEO לוס אנג'לס אינה סוף המשימה שלך. שמירה על השירותים הוא גם חשוב. אבל איך אחד יכול לדעת אם השירותים אתה עובד בחברת שלהם או לא. בעקבות נקודות יתן לך רמזים אם שירותי SEO הוא עובד או לא.

נותנים פחות זמן לזה

SEO אינה העבודה של שעות או ימים בודדים. זה לוקח מספר חודשים לפתח את אתר או SEO לרמה של הצלחה. הזמן המתאים צריך להינתן השירותים. הרבה זמן וכסף הוא להיות בילה עבור שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש שזה עובד באופן חיובי עבור החברה. גם אחרי שזה מתחיל לעבוד, אתה צריך לבלות זמן לתחזוקה שלה.

Redesigning של האתר

כאשר אינך מקבל מספיק לחיצות מן הקישורים נבנה, העיצוב הישן של האתר, תוכן המסכן, וכו האתר שלך חסרה שירותי שיווק דיגיטלי. בשביל זה, האתר צריך להיות ומכאן מחדש כך שהוא מקבל משוב מספיק. גם באתר שלך לוקח הרבה זמן כדי לטעון, זה דורש עיצוב חדש אשר הוא מנוע חיפוש ידידותי.

טכניקות SEO הישן

שירותי SEO יש לעדכן באופן קבוע. השימוש של טכניקות וכלים נותן לך עניים דירוג על גוגל ומנועי חיפוש אחרים. לפיכך, הכלים המשמשים לקביעת במנועי החיפוש צריך להיות באופן קבוע עדכונים יחד עם מילות מפתח ו תוכן.

• תגובה המסכן

כאשר אינך מקבל תעבורה המתאימות קישורים, שירותי קידום אתרים נעשה שימוש, זה מראה חוסר שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש. אתר האינטרנט כאשר אינו מגיב לוחץ על-ידי טעינת עם המהירות המתאימה, נותן פחות פרטים, וכו ' זה סימן שצריך לעדכן את שירותי SEO. האתר לא אחראי לא תשיג לקוחות בפועל, המתאימה בשל קישורים המסכן.

שירותי מדיה חברתית המסכן

במדיה נותן האתר מספר גדול של לחיצות. כאשר הפרסום במדיה חברתית נמוכה על-ידי כל שירותי קידום אתרים, זה לא עוזר אתר כדי לקבל מספיק תנועה. הקישורים שנוצרו אל אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל דואר, וכו ' זה לא עובד באופן יעיל עבור אתר האינטרנט. ומכאן הצורך לפתח את הלינקים מתעוררת.

ה-SEO שירותים כאשר אינם מגיבים אל אתר האינטרנט על-ידי מתן עסקי נכון, הגיע הזמן לבדוק, לעצב מחדש את אתר או קישורים להשגת משיכה של מנועי חיפוש. בשביל זה, יש צורך לתת זמן ולתחזק את שירותי SEO.